fkm Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Alexander: jeg sendte melding til deg med en gang jeg så deg jo:p Foreløpig drikker jeg heller lite kaffe, så det har bare blittt en meldingsdate i timen i dag:p Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 prøver igjen Noen som vet hvor i Trondheim man kan få tak i denne Samsøe Samsøe cardigaen'en ? Og btw, noen som vet når salget starter på Kleins, Cosmo og Retro? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Prøv her. Og fordi jeg er så snill i dag, sjekk ut Zaphari @ Mercur. De fører Samsøe samsøe i alle fall. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Alexander: jeg sendte melding til deg med en gang jeg så deg jo:p Foreløpig drikker jeg heller lite kaffe, så det har bare blittt en meldingsdate i timen i dag:p Unnskyld kjære, men du gikk rett forbi meg ved hovedinngangen!!! Tenker du på frosken, enda? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Hvis jeg gikk rett forbi deg kunne vel du ha sagt hei da, for du så meg jo tydeligvis Det er ikke jeg som er den overlegne her, for å si det mildt! Lol, frosken, ikke minn meg på det er du grei Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Hvis jeg gikk rett forbi deg kunne vel du ha sagt hei da, for du så meg jo tydeligvis Det er ikke jeg som er den overlegne her, for å si det mildt! Lol, frosken, ikke minn meg på det er du grei Vi kan sette oss ved siden av henne i morgen <3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Kjenner du henne? Jeg hadde egentlig tenkt til å nevne henne, men jeg var litt redd for at det var en venn av deg, siden du satt med henne Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Var hun virkelig så stygg? Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Noen som vet hvor denne Ben Sherman Thaxton-genseren selges? fint å prøve man kjøper. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Kjenner du henne? Jeg hadde egentlig tenkt til å nevne henne, men jeg var litt redd for at det var en venn av deg, siden du satt med henne Kjenner ikke stygge folk! Var hun virkelig så stygg? Hun var prikk lik en frosk i profil Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Satt litt langt unna, så jeg så henne ikke så godt, men haken hennes hang ned over brystet hennes Spør Charles, han satt ved siden av henne Edit: Ah, litt for treg. Endret 12. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Hahaha, hørtes ikke mye bra ut! ^Loffen - Aner ikke, men de hadde jo bare XL igjen på den siden. Forresten, hva står dere med i skitrekket da? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Hmm, blitt spurt om flere ganger her. Jeg må snart få tatt bilde. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Forslag til loosefit longsleeve anyone? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Hahaha, hørtes ikke mye bra ut! ^Loffen - Aner ikke, men de hadde jo bare XL igjen på den siden. Forresten, hva står dere med i skitrekket da? Bruker en DC Amo og et par bukser fra Volcom, som er grå i et litt røffere stoff enn de typiske snowboardbuksene. Finner ikke bilde av sistnevnte. Ikke fantastisk pent, men det ser bra ut i bakken, og jakken og buksen er varm med god ventilasjon. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Bruker denne i bakken: Funker fjell Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Har aldri skjønt poenget med å ha så mye farger på klærne når man er i bakken. Det blir ikke penere av at man har ski på beina. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Så folk finner deg når du tryner. Og det kan se riktig så bra ut med ski på beina hvis du bare vet hvordan de brukes. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 At man vet hvordan skiene brukes gjør ikke at pastellfarger helt magisk blir pent. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 12. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg har brun jakke og brun bukse fra Bergans...Kostet en god del, men herregud så gode klær Bergans lager! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå