Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Muttern presterte å falle på tørkestativet og dermed revna min helt nye cardigan fra bruuns bazar til 1500 etter en gangs bruk... :thumbdown:

 

Den suger.... :(

 

Gjett om..

 

Kvalitetsprodukter koster.

 

.

 

Poenget med å kjøpe dyre ting er jo at det varer litt da, og 1500 for å bruke det én gang er litt drøyt. :p

 

Jeg er helt enig!

 

Håper virkelig moren din spanderer en ny?

 

Det gjør hun garantert

 

Man kan jo håpe den revna under armen eller i sømmen, så det går an å fikse. Surt!

 

Nå var det en ganske fin revn fra armhulen og et godt stykke ned samt litt foran, men den blir iallefall sendt til bestemor med synåla. Godt den er sort iallefall..

Lenke til kommentar

Var vel mest for å poengtere at iPhone er langt fra billig her til lands og derfor skal man tenke over det når man kjøper brukt. Har selv blitt stoppet av en bil uten for Clarion her i Oslo og spurt om jeg var interessert i å kjøpe iPhone og plasmaskjermer fra et "konkursbo".

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar
Var vel mest for å poengtere at iPhone er langt fra billig her til lands og derfor skal man tenke over det når man kjøper brukt. Har selv blitt stoppet av en bil uten for Clarion her i Oslo og spurt om jeg var interessert i å kjøpe iPhone og plasmaskjermer fra et "konkursbo".

Tja, man får en iPhone 3G til rett over 3,3 tusen kroner, iPhone 3GS til rett over 4,2 tusen kroner, med fem års reklamasjonsrett på kjøpet. Ikke så ille spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...