Lemon Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Man kan jo håpe den revna under armen eller i sømmen, så det går an å fikse. Surt! Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvor i Trondheim kan jeg finne denne :?? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Muttern presterte å falle på tørkestativet og dermed revna min helt nye cardigan fra bruuns bazar til 1500 etter en gangs bruk... Den suger.... Gjett om.. Kvalitetsprodukter koster. . Poenget med å kjøpe dyre ting er jo at det varer litt da, og 1500 for å bruke det én gang er litt drøyt. Jeg er helt enig! Håper virkelig moren din spanderer en ny? Det gjør hun garantert Man kan jo håpe den revna under armen eller i sømmen, så det går an å fikse. Surt! Nå var det en ganske fin revn fra armhulen og et godt stykke ned samt litt foran, men den blir iallefall sendt til bestemor med synåla. Godt den er sort iallefall.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Vil det funke med en v-hals genser el. under en cardigan? Vurderer å kjøpe en v-hals hos H&M for å ha under cardiganene nå på vinteren. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er det jeg gjør for tiden, kjøpte en fin v-hals på Bogart fra Fillipa K (nå på 30% sånn btw, så 700 kr) Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Mye rabatter, eller var det 30 % som gjaldt? Hva med Vidars, evt. Rolfsen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Har ikke vært på Vidars eller Rolfsen, var bare en kjapp tur i byen etter skolen, før jobb i dag. Og personlig så syntes jeg det ikke var så mye interresant, nå var jeg bare på bogart inne riktignok og de hadde v-halsgensere og jeans på salg + noe annet Endret 11. januar 2010 av multisync Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Syns de pleier å være dårlige på salg, i alle fall på starten. Holder på de dyreste plaggene så lenge som mulig. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Så deg på skolen i dag, fkm, overlegen! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Da er jeg tilbake etter en forjævlig helg. Kjøpte iPhone som viste seg å være stjelt og nå peser politiet meg oppetter alle ørene jeg har. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Det er derfor man skal kjøpe av folk man kjenner svært godt, ikke la seg lure av lav pris osv. osv. Husk at den dyreste minsteprisen for iPhone pr. år er 13758,- hos Telenor. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nei? Får lett tak i Iphone for billig(are) pris. 3gs-en som er dyr. No har ein jo fleire betre mobilar enn Iphone som har same område. Iphone var best då den ikkje hadde konkurrentar. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg ville ha en iPhone til mitt abonnement og da måtte jeg ha en åpen en. Men ja, er nok litt nøyere neste gang.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nei? Får lett tak i Iphone for billig(are) pris. Gjør research og les innlegg før du svarer Jeg skrev at den dyreste minsteprisen var på nesten 14000,- og her står det: http://nettbutikk.telenor.no/ProductSubscr...p;varekat=mobil Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva som er den dyreste totalprisen er vel totalt uinteressant. Man kan få det meste her i verden så dyrt man bare vil om det er formålet. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Var vel mest for å poengtere at iPhone er langt fra billig her til lands og derfor skal man tenke over det når man kjøper brukt. Har selv blitt stoppet av en bil uten for Clarion her i Oslo og spurt om jeg var interessert i å kjøpe iPhone og plasmaskjermer fra et "konkursbo". Endret 12. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Var vel mest for å poengtere at iPhone er langt fra billig her til lands. Jeg vet, kjenner ingen som har fikset seg billigere iPhone enn meg enda. Ga 1300NOK for den i USA uten abb Det er jo gamleversonen da som jeg snart har hatt i 2år. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Var vel mest for å poengtere at iPhone er langt fra billig her til lands og derfor skal man tenke over det når man kjøper brukt. Har selv blitt stoppet av en bil uten for Clarion her i Oslo og spurt om jeg var interessert i å kjøpe iPhone og plasmaskjermer fra et "konkursbo". Tja, man får en iPhone 3G til rett over 3,3 tusen kroner, iPhone 3GS til rett over 4,2 tusen kroner, med fem års reklamasjonsrett på kjøpet. Ikke så ille spør du meg. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Kjøp med abonnement og bryt abonnementet så sitter du med en iPhone 3GS til under fem tusen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Så deg på skolen i dag, fkm, overlegen! Og jeg som trodde dere kom til å ha romantiske kaffedates i kantina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå