Matsemann Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg liker virkelig ikke jakker med pels på hetten. Litt boblete samt store lommer, men ellers grei. Lettere om man ser bilde der noen har den på. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg liker virkelig ikke jakker med pels på hetten. I do, visst det spiller noen rolle Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det spiller strengt tatt all rollen i verden. For meg virket den litt "boblete", men slike jakker er vel ofte funksjon over form. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg liker virkelig ikke jakker med pels på hetten. I do, visst det spiller noen rolle Ja, det gjør jo det da, siden du skal kjøpe den. Jeg synes den er helt grei, linket til den tidligere her på forumet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Man kan ikke akkurat kalle den pen, men en helt grei parkas, som sikkert er god og varm! Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 kk, godkjent altså Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg hadde ikke pekt og ledd på gaten, hvis det betyr noe for deg Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg hadde ikke pekt og ledd på gaten, hvis det betyr noe for deg Nja, jeg kjenner deg! Hmm, eller kanskje ikke. Det er vel heller fkm, Kavinski og jeg som peker og ler, mens du kjefter på oss Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg liker virkelig ikke jakker med pels på hetten. I do, visst det spiller noen rolle Selvfølgelig. Det var bare et hint til at du derfor burde ta det jeg sier om jakken med en klype salt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jeg hadde ikke pekt og ledd på gaten, hvis det betyr noe for deg Nja, jeg kjenner deg! Hmm, eller kanskje ikke. Det er vel heller fkm, Kavinski og jeg som peker og ler, mens du kjefter på oss Haha, hva skal man si. I motsetning til hva enkelte av de som poster her tror, er jeg egentlig en hyggelig kar Endret 11. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg hadde ikke pekt og ledd på gaten, hvis det betyr noe for deg Nja, jeg kjenner deg! Hmm, eller kanskje ikke. Det er vel heller fkm, Kavinski og jeg som peker og ler, mens du kjefter på oss Haha, hva skal man si. I motsetning til hva enkelte av de som poster her tror, er jeg egentlig en hyggelig kar Når du ikke er høy, da Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det var en grunn til at maten på Tabibito var så god. Drøye munchies! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Edit: Jeg har størst smiley. Legg merke til at den kun vises i 5 % av opprinnelig størrelse Endret 11. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg ser ikke en dritt, Fredrik. Finner du en større smiley? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jeg ser ikke en dritt, Fredrik. Finner du en større smiley? Det er den største og gladeste! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Finner du en større smiley? Nei, beklager. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Gutta, less is more, jeg og thrice er de eneste som finner gode smileys som ikke er 5999x9999! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå