KKake Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Nei, prisen var ikke så verst. Gleder meg til jeg får dem, trenger noen flere bukser så. Mulig jeg slenger opp fit-pics i bildetråden da. ;D Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hva slags fit er det dere stort sett har på buksene deres? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Kjøper for det meste slim-fit jeg. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Noen her som vet hvor jeg kan få tak i en sånn tynn overtrekksdress som enkelt kan rives av i én bevegelse? Anledningen er skoleballet, og skal komme på snøscooter, så det hadde vært litt heftig Bump? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Nei, prisen var ikke så verst. Gleder meg til jeg får dem, trenger noen flere bukser så. Mulig jeg slenger opp fit-pics i bildetråden da. ;D Har de samme jeansene, anbefales. God fit, og god pris. Endret 11. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har de samme jeansene, anbefales. Samme her. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Flott å høre at det er et par som kan anbefale dem. Gleder meg til jeg får dem. Forresten, hvordan er det man skulle gå frem for å vaske rådenimbukser man ikke ville skulle farge av? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Driver å leter etter weekend bag og fant dette på qxl. Louis Vuitton insp. Keepall - 4 størrelser - Fastpris 499,- Det kan da umulig være lovlig, det er jo helt sikkert fake og det er jo lover mot sånt? Edit: btw, hvor mye må man ut med for en ok weekendbag i skinn? Og kan man finne det på nettet eller bør man gå i veskebutikker? Endret 11. januar 2010 av GnoMiz Lenke til kommentar
thrice Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Fake. Anmeld det. Endret 11. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det står klart og tydelig inspirert. Og selvfølgelig er det på QXL, den minst seriøse av dem. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det står klart og tydelig inspirert. Og selvfølgelig er det på QXL, den minst seriøse av dem. Jepp, men om de er identiske med den på bildet så er det jo missbruk av LV logoen, plagiat. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det står klart og tydelig inspirert. Og selvfølgelig er det på QXL, den minst seriøse av dem. Det har ingenting med saken å gjøre så lenge produktet de selger er identisk med LV-produkter. De kan kalle det hva de vil, men når den er full av monogram er det ulovlig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Selvfølgelig. Om det er som den på bildet, men regner med dem har trikset litt med det, slik som alle disse wannabe Burberry skjerfene som selges over alt. Ikke fake Burberry, men inspirerte med annet merke. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Har de samme jeansene, anbefales. Samme her. Tenker bestille dem selv, men frykter de er litt for vide ved leggene, stemmer det? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Noen gode nettbutikker som selger Nike sin Windrunner-modell til en nice pris? Kunne tenkt meg en slik jakke til sommeren. Gjerne i litt fete farger. Dog ikke for fargerikt med rosa og grønt liksom. Men noe ála dette: Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Freeport i Kungsbacka i Sverige har ihvertfall utrolig billige Nike ting. Egen butikk per merke, rundt 50-70% rabatt på det meste (Outlet). Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ser også etter en sånn windbreaker, skal si ifra om jeg finner en Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Jakke Hvad tycks? Endret 11. januar 2010 av Components Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå