Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ofte så har de jo bare de minst brukte størrelsene igjen. Som XL og S.

 

Det er det som er greia med salg, da. At du ikke alltid finner størrelsen din :)

 

Som igjen tvinger deg til å gjennomføre nyttårsforsettet mange har om å trene mer!

Om jeg bare kunne endret høyden min med trening så hadde det vært flott. :)

Lenke til kommentar
Ofte så har de jo bare de minst brukte størrelsene igjen. Som XL og S.

 

Det er det som er greia med salg, da. At du ikke alltid finner størrelsen din :)

 

Som igjen tvinger deg til å gjennomføre nyttårsforsettet mange har om å trene mer!

Om jeg bare kunne endret høyden min med trening så hadde det vært flott. :)

 

Eller veksthormoner, da

Lenke til kommentar

Det er jo lett å finne sin egen størrelse på salg, må bare være tidlig ute. Problemet kommer jo når alle er tidlig ute, men det skjer ikke i Arendal, så der har jeg faktisk én fordel.

 

Og å bli lavere er jo greit. Du finner et par tunge vekter, holder de over hodet i et par timer daglig, og etter en måned må du jo ha klart å presse kroppen litt sammen.

Lenke til kommentar
Spørsmål til moteløver som er godt kjent på kvadrat.

 

Skal ut å hastekjøpe en svart dressvest til julebordet imorgen. Hvilke butikker på kvadrat har dette? Har ikke tid til å løpe rundt å lete noe spesielt. Helst i prisklassen 400-800 norske kroner.

 

Vis det er noen som ikke er kjent der, men vet hvilke butikker som kan føre dette, ta en titt på butikkene

 

edit: Hadde kanskje en cardigan slik som KimNK har her fungert? Eller blir d litt kræsj? Skal ha svart dress med svake hvite striper, hvit skjorte og svart sløyfe utenom.

 

Companys har ingen svarte dressvester om jeg ikke husker feil. Geddon har kun 30% enda, så 400-800 blir nok fremdeles litt i minste laget, om de i det hele tatt har noen inne. Ellers så har du jo som gnomiz sa dressman, de har svarte dress vester. Tror også capone/victory one har. Ellers så kan du hende du finner det på H&M, usikker på om de har det på Kvadrat da den suger. Julebord ja, jobber vel ikke i Dolly?

Lenke til kommentar
Spørsmål til moteløver som er godt kjent på kvadrat.

 

Skal ut å hastekjøpe en svart dressvest til julebordet imorgen. Hvilke butikker på kvadrat har dette? Har ikke tid til å løpe rundt å lete noe spesielt. Helst i prisklassen 400-800 norske kroner.

 

Vis det er noen som ikke er kjent der, men vet hvilke butikker som kan føre dette, ta en titt på butikkene

 

edit: Hadde kanskje en cardigan slik som KimNK har her fungert? Eller blir d litt kræsj? Skal ha svart dress med svake hvite striper, hvit skjorte og svart sløyfe utenom.

 

Companys har ingen svarte dressvester om jeg ikke husker feil. Geddon har kun 30% enda, så 400-800 blir nok fremdeles litt i minste laget, om de i det hele tatt har noen inne. Ellers så har du jo som gnomiz sa dressman, de har svarte dress vester. Tror også capone/victory one har. Ellers så kan du hende du finner det på H&M, usikker på om de har det på Kvadrat da den suger. Julebord ja, jobber vel ikke i Dolly?

Stemmer det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...