øl_i_tastaturet Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen var inne på Supra her om dagen (de grønne). Her er et annet par som virkelig skilte seg ut, sykt fete. Hva tycks? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Den hvite sålen ødelegger hele looken, ikke at dem var så pene uansett men. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Uansett, mulig ikke akkurat dere er den rette gruppen å spøre. Regner med at ihvertfall Charles Bass og jeg har totalt ulike meninger om sko Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg likte ikke fargene på disse heller... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Piranha: Det ser ut som om du betaler for utslitte sko som har blitt sett på en helt ny gummisåle. Liker mye bedre skoen i vanlig svartfarge. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Noen her som vet hvor jeg kan få tak i en sånn tynn overtrekksdress som enkelt kan rives av i én bevegelse? Anledningen er skoleballet, og skal komme på snøscooter, så det hadde vært litt heftig Endret 10. januar 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Casablanca Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg ser egentlig ikke poenget med å kjøpe sko som allerede ser slitte ut. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen her som vet hvor jeg kan få tak i en sånn tynn overtrekksdress som enkelt kan rives av i én bevegelse? Anledningen er skoleballet, og skal komme på snøscooter, så det hadde vært litt heftig Hahaha, hørtes sick ut! Men nei, vet ikke hvor du får tak i sånt... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Piranha: Det ser ut som om du betaler for utslitte sko som har blitt sett på en helt ny gummisåle. Liker mye bedre skoen i vanlig svartfarge. Disse du mener? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tror det. Trodde det bare var èn svartfarge. Det ser uansett mye finere ut. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jonas kommer kjørende på snøscooter og bare slenger av seg overtrekksdressen med en bevegelse før han eier alle med antrekket sitt. Kan se det for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jonas: Så bildet ditt i bildetråden, og du ser smashing ut. Det eneste som trekker ned er slipset, som gjør det til et litt kjedelig antrekk. Har du tenkt å bruke det, eller et annet et? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Mener du på ballet? Da skal jeg ha mansjettknapper i gull og rød sløyfe. Jonas kommer kjørende på snøscooter og bare slenger av seg overtrekksdressen med en bevegelse før han eier alle med antrekket sitt. Kan se det for meg. Endret 10. januar 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Spørsmål til moteløver som er godt kjent på kvadrat. Skal ut å hastekjøpe en svart dressvest til julebordet imorgen. Hvilke butikker på kvadrat har dette? Har ikke tid til å løpe rundt å lete noe spesielt. Helst i prisklassen 400-800 norske kroner. Vis det er noen som ikke er kjent der, men vet hvilke butikker som kan føre dette, ta en titt på butikkene edit: Hadde kanskje en cardigan slik som KimNK har her fungert? Eller blir d litt kræsj? Skal ha svart dress med svake hvite striper, hvit skjorte og svart sløyfe utenom. Endret 10. januar 2010 av Pirja Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Geddon Male bør ha noe, evt kanskje på Companys. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 http://www.funnyordie.com/videos/f603cb3f34/tear-away-suit Der vet du, idet scootern kjører, så BAM! Du står der naken med liten verdighet. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som vet om bra shopping-muligheter i Brüssel? Reiser ned der med alt for lite penger, men har noen tusenlapper å bruke. Ser etter gensre og skjorter, samt pique fra Lacoste, Ralph Lauren og Fred Perry. Jeg har og lyst å kjøpe slike Nike-sko av denne typen. (Dog i andre farger). Tips? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Geddon Male bør ha noe, evt kanskje på Companys. Nå vil jeg tro Geddon og Companys er hakket for dyrt. Denne gangen skal jeg ha en litt billigere vest pga pengemangel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå