Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Piranha: Det ser ut som om du betaler for utslitte sko som har blitt sett på en helt ny gummisåle. Liker mye bedre skoen i vanlig svartfarge.

Lenke til kommentar
Noen her som vet hvor jeg kan få tak i en sånn tynn overtrekksdress som enkelt kan rives av i én bevegelse? :p Anledningen er skoleballet, og skal komme på snøscooter, så det hadde vært litt heftig :)

Hahaha, hørtes sick ut! :D

Men nei, vet ikke hvor du får tak i sånt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Jonas: Så bildet ditt i bildetråden, og du ser smashing ut. Det eneste som trekker ned er slipset, som gjør det til et litt kjedelig antrekk. Har du tenkt å bruke det, eller et annet et?

Lenke til kommentar

Mener du på ballet? Da skal jeg ha mansjettknapper i gull og rød sløyfe.

Jonas kommer kjørende på snøscooter og bare slenger av seg overtrekksdressen med en bevegelse før han eier alle med antrekket sitt. Kan se det for meg.

cool0044.gif

Endret av Jonas.
Lenke til kommentar

Spørsmål til moteløver som er godt kjent på kvadrat.

Skal ut å hastekjøpe en svart dressvest til julebordet imorgen. Hvilke butikker på kvadrat har dette? Har ikke tid til å løpe rundt å lete noe spesielt. Helst i prisklassen 400-800 norske kroner.

Vis det er noen som ikke er kjent der, men vet hvilke butikker som kan føre dette, ta en titt på butikkene

edit: Hadde kanskje en cardigan slik som KimNK har her fungert? Eller blir d litt kræsj? Skal ha svart dress med svake hvite striper, hvit skjorte og svart sløyfe utenom.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...