Henrik C Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg venter også, kommer med batch #290, så den er her på tirsdag formiddag/ettermiddag. Litt kjedelig, RL.com pakket det nokså stort, så ble litt dyrere enn jeg trodde, men det er fortsatt halv pris av norsk, ferdig fortollet, fraktet og momset. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Jeg venter også, kommer med batch #290, så den er her på tirsdag formiddag/ettermiddag. Da håper jeg pakkene våre koser seg sammen på turen over havet Ble en del billigere ja. Hvert fall fint for meg siden jeg deler "frakt" regningen med to andre. Endret 9. januar 2010 av GnoMiz Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bestile nettopp 1 cardigan, 2 crewneck gensere, 1 navy chino og 1 belte. Samlet pris ble lavere enn det 1 crewneck koster i drammen.... Selv med jetcarrier og toll osv blir det enda latterlig billig edit: leif link? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg kjøpte selv et par av de classic fit polo piqueene som er på siden for et par dager, og jeg måtte ned en størrelse når jeg kjøpte dem i amerika. L er veldig stort, og for meg som bruker M her hjemme, ble også det alt for stort! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Så du sier at det er ulike størrelser på hva du finner på nettbutikken til RL og hva du finner på f.eks S&S her hjemme? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vet det er forskjell på RL sine størrelser i USA og Europa. Så er litt nervøs på pakken. Men regner med jeg er S. Vet ikke om størrelsen de kjører i webshoppen er europeiske eller de de kjører i busikkene i USA. Hvert fall siden jeg ikke fant noe XS. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det jeg iallefall sier er at om det er amerikanske varer dere bestiller fra Polo så bør dere vurdere størrelsen, da amerikanske størrelser blir et nummer større her i Norge. Om det er fit skal det gå bra Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Edit: Jeg var dum som ikke prøvde slimfit skjortene når jeg var der. Hvilken størrelse tror du jeg trenger? Jeg vil nok tro M eller L. Den jeg kjøpte på torsdag var jo M, og du er vel litt større enn meg? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er hakket bredere ja. Men siden de fra nettbutikken visstnok skulle være større i størrelsen satser jeg på at M passer. Hvis ikke kan det fort hende du får kjøpt noen veldig billige skjorter hvis du skulle være interessert Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg stiller meg i kø Thrice Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Haha helt greit. Fikk en kompis til å sende meg alt tror jeg, så slipper å tenke på frakt og toll. Synd og skam han flytter til Zurich om et par mnd. Endret 9. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du får bare benytte sjansen mens du kan da. Vet at large blir passe for meg med half-zips (kunne muligens gått ned til medium, men gidder ikke å ta sjansen på det nå), og belter og bukser er jo veldig greit. Tror dette blir bra! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Hvor stor er du, Henrik? Har du bestilt fra usa og merket forskjell fra norske størrelser før? Edit: Helt drøyt med aktivitet nå. Var det ikke i jula vi fikk 1000 sider / 20 000 innlegg? Endret 9. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har en del PRL som er kjøpt i USA, men har dessverre ingenting fra Norge - bare fra UK. Jeg bruker medium i piquéene, både de fra England og de fra USA, men det er vel litt forskjell. Har ihvertfall flere som er medium, regular fit, og de sitter litt forskjellig. Mulig det er pga min egen vasking også, så kan dessverre ikke komme med noe konkluderende. Og jo, 1.000 sider og 20.000 innlegg ble passert rundt 24.-25., så det har vært utrolig aktivitet her. Håper det fortsetter! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ok. Da håper jeg på det beste. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har opplevd store forskjeller i str USA kontra Norge. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg har opplevd store forskjeller i str USA kontra Norge. Me2. Spesielt på piqueer. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Flere enn meg som så på og reagerte på Tove Paules antrekk på Idrettsgalaen? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du var ikke alene om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå