thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er half-zippene fra PRL like i størrelsen som v-neckene? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Er half-zippene fra PRL like i størrelsen som v-neckene? Ja Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Flott. Tror jeg skal bestille noen greier fra nettsiden når stipendet kommer. Edit: Jeg var dum som ikke prøvde slimfit skjortene når jeg var der. Hvilken størrelse tror du jeg trenger? Endret 9. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Bestile nettopp 1 cardigan, 2 crewneck gensere, 1 navy chino og 1 belte. Samlet pris ble lavere enn det 1 crewneck koster i drammen.... Selv med jetcarrier og toll osv blir det enda latterlig billig edit: leif Endret 9. januar 2010 av SLars1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hehe, venter selv på 2 rugbys, 3 polos og en half-zip selv. På vei over havet nå om jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er RalphLauren.com dere snakker om? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Det virker som prisene synker og synker der. Noen som vet om ullproduktene til RL klør? (Tenker mest på lambswool, da jeg ikke har råd til noe finere). Er veldig sensitiv for kløe. Endret 9. januar 2010 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Du kan prøve i butikken først. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Ser at ralphlauren.com omtrent bare selger fleece (ull?) åssen vasker man dette? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hæ? De selger for det meste lammeull og merinoull. Noen gensere har noen prosent silke i seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Skulle jeg gjerne, men jeg bor ikke nærme en butikk som selger RL (eller noen andre gode merker forsåvidt). Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Står Fleece på omtrent alle produktene Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 http://www.ralphlauren.com/product/index.j...rentPage=family Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bruker dere jetcarrier? Ja, for første gang nå. Tipper klærne kommer på tirsdag så kan gi en "rapport" da om dem. Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Bruker dere jetcarrier? Ja Det er RalphLauren.com dere snakker om? Ja Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har ikke lyst til å betale toll og jetcarrier osv. Må prøve å få gjort det på en annen måte Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hehe sjekka gjennom, selv med toll og frakt og jetcarrier er det dobbelt så billig! Vet forøvrig ikke om en annen måte :/ http://bongous.com/language/no.php er et alternativ til jetcarrier, ellers er jeg usikker. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Vurderer prøve bestille fra PRL Big&Tall. Absolutt ikke fordi jeg er så stor, men fordi jeg er så tynn og lang (198cm og 80kg). Tenker jeg da må ha den minste i tall-størrelse (TALL L). Ser at den har bittelitt lengre ermer enn en vanlig XL-size, men er tynnere rundt livet og brystet. Dette burde jo være ideelt for meg, eller er det noe jeg burde passe på? Får jo ikke prøvd dette i Norge, og blir veldig dyrt å kun bestille et plagg, så er jo litt risky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå