Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes Ali Gallesfoss har en god stil, men han bryr seg litt for mye om hva som blir "trender" i de forskjellige sesongene. Ta de buksene til eksempel, de er ikke pene, men vet at lappete og hullete bukser skal bli på moten denne våren/sommeren.

 

Æsj, det har vært gjennom hele 2008 og 2009 også

Lenke til kommentar

596947-7-1262549176784.jpg

Jeg likte disse skoene.

 

596947-8-1261235493711.jpg

Denne jakka var også fin, men jeg ville brukt den i et mer preppy, kanskje til og med 1700-talls-antrekk. Jeg er veldig svak for fløyelsjakker.

 

Ellers er jeg ikke imponert. Enig i at han har noen separate plagg som er fine, men han kunne med fordel kombinert dem med andre fine plagg og kanskje hatt en litt mer helhetlig stil. Jeg føler at han, som vår alles kjære Pinup sa, er litt bundet av trender.

Lenke til kommentar

Det ser fort påtatt ut hos mange av de som skal følge alle små og store trender uten å tenke på hva de faktisk synes ser pent ut og uten å forstå hvordan de skal kombinere plagg. De ser på sett og vis ut som utstillingsdukker, helt uten personlighet. Ali Gallesfoss er et godt eksempel, men jeg likte egentlig bildet med fløyelsjakken - dressen var helt forferdelig.

Lenke til kommentar
Pre-sale på Bogart, nye hansker? hmm...

 

når? og hvordan fikk du vite deT?

 

Skal visst være på søndag, med klovn og greier :!:

Fikk invitasjon på melding.

 

Digg, snakker vi tønsberg? Er det fullt opplegg med noe kortvisning, eller bare å ramle innom?

Lenke til kommentar

Vi snakker tønsberg, og jeg har ikke peiling på neste spørsmål :p

 

Jeg skjønnte ikke hvordan de hadde fått nr. mitt en gang før jeg kom på at jeg fikk lagt opp ermene på en skjorte jeg kjøpte der for 1/2 år siden, og derfor la fra meg nummeret.

 

Vurderer ihvertfall å ta meg en tur innom, selv om jeg har sett det meste de har der nå.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Hehe, betaler det selv jeg da :roll:

Skulle det også være på søndagen, kan nok være at jeg stikker innom hvis ikke det er invite only da?

(pappa kan ikke kle seg, så han vil jeg ikke ta med en gang :evil: )

 

 

Edit: Hadde jeg tenkt over det så skulle jeg fått han ene i klassen min til å skaffe meg invite, han jobber vel fortsatt der regner jeg med.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...