Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva synes dere om stilen til Ali Gallefoss? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ikke spesielt fan. Han hadde kanskje et par som så bra ut, men jeg føler at mye mangler. hadde vært mye penere med en skjorte, f.eks. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noe ser bra ut, men det finnes også en del tvilsomt i mine øyne. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Synes han hadde noe fett, og noe som var.. ehh.. litt mindre fett. Dog kledde han seg en del bedre enn de som kler seg i den "stilen" som assosieres med hans andre hjemland. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva synes dere om stilen til Ali Gallefoss? Uteligger... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noen som har erfaring med Parkastore.com? (Selv om jeg ikke akkurat regner med det ). Btw: Hva regnes som kjappest av AirExpress og DHL (Hvis det er noen)? Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Fjernet Endret 10. desember 2010 av Imaginary Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva synes dere om stilen til Ali Gallefoss? Fyren har da noen plagg som isolert sett er pene, men som er kombinert helt feil... Imaginary: Jeg har alltid hatt den oppfatningen av at klesstilen til en person sier noe om personen. Mye av den tankegangen tror jeg skjer underbevisst hos alle, men i løpet av det siste halvåret(det er omtrent ett halv år siden jeg begynte å bli interessert i mote og klær) har jeg merket at den type tankegang er blitt mer og mer bevisst hos meg selv. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nå føler jeg det er de motebevisste som er mest fiendtlige på det forumet her, men. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) http://bloggfiler.no/alisfashion.blogg.no/...61773021269.jpgUteligger, ja... Nå bladde du gjennom hele bloggen for å finne noe over gjennomsnittlig stygt. Nå føler jeg det er de motebevisste som er mest fiendtlige på det forumet her, men. vil nå si at vi prøver å hjelpe... Endret 16. januar 2010 av ttt Bilete fjerna frå sitat.-ttt Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nå føler jeg det er de motebevisste som er mest fiendtlige på det forumet her, men. Aha, du sitter med en slik følelse. - Men er dette noe du mener er spesielt for mote/klær, eller finner du tilsvarende analogier i andre hobbykulturer? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nå var det en spøk (derav smilefjeset). Visse kan være litt krasse i kritikken, men ellers er det ikke verre enn i andre sammenhenger. Når jeg spilte aktivt fotball (sluttet nylig) trente jeg 3 ganger i uken ca. + kamper, og folk mente det var bortkastet tid. Kjøper man en fin genser mener andre det er bortkasta penger osv. Så jeg synes det er ganske likt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Gå inn på bildelen, fotodelen eller en annen random underkategori der folk med spesiell interesse for en hobby henger, slik som her, og skriv et innlegg der du kritiserer vedkommenes fascinasjon for hobbyen sin, så tror jeg nok at du får litt dritt slengt tilbake... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Til han som etterspurte bilder av dagens. Her er det og noen få til. Genser - Our Legacy Skjorte - Bruuns Bazaar Sko - Matinique Acne Bedre bilder: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Til han som etterspurte bilder av dagens. Her er det og noen få til. Genser - Our Legacy Skjorte - Bruuns Bazaar Sko - Matinique Acne Bedre bilder: Som skointeressert, likte jeg ikke skoene Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Likte alt unntatt skoene AnewZ Skjer med buksene til Ali Gallefoss? Gyselige Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Noen som klarer å se hvilken jakke dette er? Edit: ehe. Endret 8. januar 2010 av Spetz Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Likte alt unntatt skoene AnewZ Skjer med buksene til Ali Gallefoss? http://bloggfiler.no/alisfashion.blogg.no/...865407-n500.jpg Gyselige Vet. Helt forferdelig Endret 16. januar 2010 av ttt Bilete fjerna frå sitat.-ttt Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Pre-sale på Bogart, nye hansker? hmm... når? og hvordan fikk du vite deT? Skal visst være på søndag, med klovn og greier :!: Fikk invitasjon på melding. Endret 8. januar 2010 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå