Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Tenkte egentlig på modellen ;). Men regner nesten med at det er expedition parka...

 

Men hva betyr den frihandelsavtalen? Kan privatpersoner importere uten å betale mva eller hva?

Lenke til kommentar
Jeg leter selv etter en canadian goose jakke nå som kulden virkelig har kommet, men finner ingen ting. Selv i NY var det ikke mulig å finne noen og her i Drammen er det ikke bedre.

Er det noen nettbutikker som selger det? Tips?

 

Utsolgt i hele Norge. Kjøp på nettet :)

Lenke til kommentar
I følge advokaten min, er alt som kommer fra Canada innenfor frihandelsavtalen, så hvis jeg blir tollet, kan jeg nekte å betale det <3 sparer penger, vet du :p

Så kommer premiespørsmålet - hvis advokaten fakturerer deg for det, så fakturerer han sikkert med gaffel og tar en time for det, og med en timepris på 1000,- inkludert mva, så vil det koste mer enn de 10,7% Tollvesenet skal ha for en jakke til 4000, så hvorfor ta seg bryet?

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar
I følge advokaten min, er alt som kommer fra Canada innenfor frihandelsavtalen, så hvis jeg blir tollet, kan jeg nekte å betale det <3 sparer penger, vet du :p

Så kommer premiespørsmålet - hvis advokaten fakturerer deg for det, så fakturerer han sikkert med gaffel og tar en time for det, og med en timepris på 1000,- inkludert mva, så vil det koste mer enn de 10,7% Tollvesenet skal ha for en jakke til 4000, så hvorfor ta seg bryet?

 

Kostet meg ingenting :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...