AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I dag ble det faktisk to nye kjøp. V-hals fra Our legacy (aw 08) og navy aktie bukse fra Acne. Pics or it didn't happen Charles Bass Hvilken CG jakke har du bestillt? XS i svart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tenkte egentlig på modellen . Men regner nesten med at det er expedition parka... Men hva betyr den frihandelsavtalen? Kan privatpersoner importere uten å betale mva eller hva? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Uten å betale de 10% til tollvesenet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ah, så det blir prisen fra canada minus canadisk + porto - kanadisk "mva" + norsk mva? Hva endte det på til slutt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 XS i svart Hvorfor kjøpte du ikke på Tatler? Regner med at om du hadde kjøpt, hadde du rukket det før meg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 XS i svart Hvorfor kjøpte du ikke på Tatler? Regner med at om du hadde kjøpt, hadde du rukket det før meg. Da jeg var der, sa de at de ikke hadde noe mindre enn XL Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Kjipt. Spurte du etter unisex? Jeg kjøpte dameversjonen hvertfall, utrolig digg med litt slim jakke. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, spurte faktisk om både dame og unisex. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Slim parka? Det høres såfall sinnsykt digg ut Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg leter selv etter en canadian goose jakke nå som kulden virkelig har kommet, men finner ingen ting. Selv i NY var det ikke mulig å finne noen og her i Drammen er det ikke bedre. Er det noen nettbutikker som selger det? Tips? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg leter selv etter en canadian goose jakke nå som kulden virkelig har kommet, men finner ingen ting. Selv i NY var det ikke mulig å finne noen og her i Drammen er det ikke bedre. Er det noen nettbutikker som selger det? Tips? Utsolgt i hele Norge. Kjøp på nettet Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Pre-sale på Bogart, nye hansker? hmm... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har du tips til sider? Hvis du går på siden til Canada Goose, er det linker til alle autoriserte nettsiden som selger Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Strålende, takk! Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Pre-sale på Bogart, nye hansker? hmm... når? og hvordan fikk du vite deT? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) I følge advokaten min, er alt som kommer fra Canada innenfor frihandelsavtalen, så hvis jeg blir tollet, kan jeg nekte å betale det <3 sparer penger, vet du Så kommer premiespørsmålet - hvis advokaten fakturerer deg for det, så fakturerer han sikkert med gaffel og tar en time for det, og med en timepris på 1000,- inkludert mva, så vil det koste mer enn de 10,7% Tollvesenet skal ha for en jakke til 4000, så hvorfor ta seg bryet? Endret 8. januar 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I følge advokaten min, er alt som kommer fra Canada innenfor frihandelsavtalen, så hvis jeg blir tollet, kan jeg nekte å betale det <3 sparer penger, vet du Så kommer premiespørsmålet - hvis advokaten fakturerer deg for det, så fakturerer han sikkert med gaffel og tar en time for det, og med en timepris på 1000,- inkludert mva, så vil det koste mer enn de 10,7% Tollvesenet skal ha for en jakke til 4000, så hvorfor ta seg bryet? Kostet meg ingenting Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Endelig begynner bow tie knyting å falle på plass. Jeg må si det er mye mer krevende enn å lære seg ti forskjellige slipsknuter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå