SML Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Den filmen om "Tynnkledd ungdom frys for moten" tar jo kaka, spesielt han fyren med vest :!: Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har ikke noe i mot pels. Ekte, altså. Bare å glemme hetsen mot meg nå, for det blir slettet uansett Glad i dere, også! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har du funnet Goose, Charles? Ser ut som det er noen igjen på Asos, men fargevalg og strl. er ikke helt på topp. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Har du funnet Goose, Charles? Ser ut som det er noen igjen på Asos, men fargevalg og strl. er ikke helt på topp. Kjøpte North Face, jeg Den har jeg helt fram til jeg får CG fra hjemmesiden dems! Haha, så jeg har North Face i en uke, da Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I følge advokaten min, er alt som kommer fra Canada innenfor frihandelsavtalen, så hvis jeg blir tollet, kan jeg nekte å betale det <3 sparer penger, vet du Lenke til kommentar
geil Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nyter de samme handelsavtaler som Storbritannia p.g.a at Dronning Elizabeth er statsoverhode? Flott for oss isåfall. Skryt for bloggen btw, masse god lesning Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva har du i mot fake pels Charles Bass? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hva har du i mot fake pels Charles Bass? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Ser ikke problemet med å la være og skade et dyr. (Ikke mot deg Bass, men lurer på hva du har i mot det. Andre også forsovet?) Endret 8. januar 2010 av Pinup Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I følge advokaten min, er alt som kommer fra Canada innenfor frihandelsavtalen, så hvis jeg blir tollet, kan jeg nekte å betale det <3 sparer penger, vet du Du har egen advokat? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Nyter de samme handelsavtaler som Storbritannia p.g.a at Dronning Elizabeth er statsoverhode? Flott for oss isåfall. Skryt for bloggen btw, masse god lesning Tusen takk! Hva har du i mot fake pels Charles Bass? Skjønner ikke hvorfor jeg skulle hatt noe i mot fuskepels, men jeg er ikke noe PETA-medlem, og jeg har noen "døde" dyr, både på jakker, luer, i hansker. Kan ikke si jeg føler noe, da jeg kjøper Origin Assured, noe som forsikrer meg at det ikke ble bgått dyreplageri. Jeg skal ikke behøve å forklare meg for noen andre, fordi jeg selv velger å gå med pels. Det er mitt valg. I følge advokaten min, er alt som kommer fra Canada innenfor frihandelsavtalen, så hvis jeg blir tollet, kan jeg nekte å betale det <3 sparer penger, vet du Du har egen advokat? Det er klart, jeg er jo stor gutt! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Selvfølgelig er det ditt valg, misforstod deg sikkert bare ta du skrev "Har ikke noe i mot pels. Ekte, altså." Endret 8. januar 2010 av Pinup Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Som sagt kjøper jeg bare pels med OA-merket, så jeg forsikrer meg der Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Godt å høre! Har forandret stilen min litt i det siste, og da jeg møtte en venninne på det lokale senteret her som sa "Hei, oi er det deg? Du så ikke ut som deg selv!" så valgte jeg å ta det som et kompliment. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I dag ble det faktisk to nye kjøp. V-hals fra Our legacy (aw 08) og navy aktie bukse fra Acne. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 jeg er ikke noe PETA-medlem Og godt er det... Større gjeng med tullinger skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 I dag ble det faktisk to nye kjøp. V-hals fra Our legacy (aw 08) og navy aktie bukse fra Acne. Pics or it didn't happen Charles Bass Hvilken CG jakke har du bestillt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det ble en ny Canada Goose Expedition Parka på meg, XS i sort. Eneste parkaen dem hadde igjen i riktig størrelse på Tatler i Bogstadveien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå