Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du funnet Goose, Charles? Ser ut som det er noen igjen på Asos, men fargevalg og strl. er ikke helt på topp.

Kjøpte North Face, jeg :( Den har jeg helt fram til jeg får CG fra hjemmesiden dems! Haha, så jeg har North Face i en uke, da :p

Lenke til kommentar
Nyter de samme handelsavtaler som Storbritannia p.g.a at Dronning Elizabeth er statsoverhode? Flott for oss isåfall.

Skryt for bloggen btw, masse god lesning :thumbs:

Tusen takk!

Hva har du i mot fake pels Charles Bass?

Skjønner ikke hvorfor jeg skulle hatt noe i mot fuskepels, men jeg er ikke noe PETA-medlem, og jeg har noen "døde" dyr, både på jakker, luer, i hansker. Kan ikke si jeg føler noe, da jeg kjøper Origin Assured, noe som forsikrer meg at det ikke ble bgått dyreplageri.

Jeg skal ikke behøve å forklare meg for noen andre, fordi jeg selv velger å gå med pels. Det er mitt valg.

I følge advokaten min, er alt som kommer fra Canada innenfor frihandelsavtalen, så hvis jeg blir tollet, kan jeg nekte å betale det <3 sparer penger, vet du :p

Du har egen advokat? :ph34r:

Det er klart, jeg er jo stor gutt!

Lenke til kommentar

Godt å høre!

Har forandret stilen min litt i det siste, og da jeg møtte en venninne på det lokale senteret her som sa "Hei, oi er det deg? Du så ikke ut som deg selv!" så valgte jeg å ta det som et kompliment. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
I dag ble det faktisk to nye kjøp. V-hals fra Our legacy (aw 08) og navy aktie bukse fra Acne.

Pics or it didn't happen :)

Charles Bass Hvilken CG jakke har du bestillt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...