Singh tha king Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 noen som kan merke på kartet hvor Bogstaveien og Hegdehaugsveien... er? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 noen som kan merke på kartet hvor Bogstaveien og Hegdehaugsveien... er? Her. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Eller her: http://finnmap.aftenposten.no/finn/cleanma...e=14043&doAir=0 zoom litt ut, så ser du hvor det ligger i forhold til slottet. (Ligger rett bak omtrent) edit: Den røde tegnestiften er "meg".. Endret 27. august 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Forfatter Del Skrevet 27. august 2005 Josefinesgate? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Nei Ligger i hegdehaugsveien. Gaten som krysser der jeg bor heter Welhavens gate edit: Tror jeg tusler litt oppover og ser etter potensielle arbeidsplasser jeg! Endret 27. august 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 takk skal dere ha. enda ett spm. ikke drep meg... har noe ett bilde av ett DG belte? der det er formet DG ikke en plate der det står DG? ett annet belte, trenger ikke å være kjent merke...bar være litt kult. Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har lyst på en sånn rutete jakke, med pels. Noe lignende sånn som Vilde i Hotel Cæsar har. Hvis noen har sett den. Helst brun/beige farge. Noen som vet om butikker som har slike, eller merker som lager slike? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 takk skal dere ha.enda ett spm. ikke drep meg... har noe ett bilde av ett DG belte? der det er formet DG ikke en plate der det står DG? ett annet belte, trenger ikke å være kjent merke...bar være litt kult. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hvorfor finnes det ikke kjøpesentre som NK i Norge? Var på NK i Stockholm i dag og ble rimelig imponert over utvalget/prisene/kvaliteten. NK får Oslo City (og Paleet) til å virke rimelig lilleputt. Helt enig! NK har sykt mye bra, enten det er i Stockholm eller i Göteborg! Helt konge! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Oppdaget at det var en butikk som fører lacoste i Holmestrand... Kjøpte en topp og et skjørt =) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Skinnjakke og Levi's 501. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Jeg tror jeg må ta meg en tur ut av landet for litt høstshopping om noen uker. Denne er fra YSL FW05. De har mye som er litt gammelmodig, men samtidig ekstremt veloverveide linjer og snitt som gjør at det skal så lite til før alt blir perfekt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Bare du holder deg laaangt unna det skjerfet eller hva det skal være. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Skjerfet var da greit det? Jeg synes, særlig om høst og vinter i No, at et skjerf betyr temmelig mye. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Skjerfet var da greit det? Jeg synes, særlig om høst og vinter i No, at et skjerf betyr temmelig mye. Jeg syns det var grusomt. Kan da umulig være noe varme i den lille tøyremsa? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Bildet blir liksom mer fullstendig. Bruker ofte et hvitt silkeskjerf til dress, og det synes jeg gjør det hele mer komplett. Riktignok, mamma mener jeg ser ut som lillelord Faunthelroy. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Bildet blir liksom mer fullstendig. Bruker ofte et hvitt silkeskjerf til dress, og det synes jeg gjør det hele mer komplett. Riktignok, mamma mener jeg ser ut som lillelord Faunthelroy. Det hadde jeg ikke tålt Likte heller ikke det skjerfet. Er mer fan av bredere skjerf ... Endret 28. august 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Bare du holder deg laaangt unna det skjerfet eller hva det skal være. Vel, jeg har sikkert minst 10 skjerf i akkurat samme størrelse og dimensjoner som det på bildet, i diverse farver og mønstre! Men, med det sagt, så går jeg definitivt oftest med mer 'ordinære' skjerf. Men noe særlig varme i det -- med tanke på norske vinterforhold -- er det definitivt ikke. Bildet blir liksom mer fullstendig. Bruker ofte et hvitt silkeskjerf til dress, og det synes jeg gjør det hele mer komplett. Riktignok, mamma mener jeg ser ut som lillelord Faunthelroy. Jeg er så enig som det er mulig å bli -- men kommentaren fra moren din er jo bare positiv...! Jeg kjøpte forresten et skjerf fra Bruuns Bazaar her for noen dager siden, meget elskverdig (dette var i 'normale' proposjoner). Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Jada, mamma har ikke noe imot at sønnen hennes ser sånnut. Skjerf behøver ikke nødvendigvis gi varme. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 (endret) Min erfaring er at de som bruker skjerf har sugemerke(r ). Endret 28. august 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå