Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Henrik C: Det kan være noe av det samme, men det trenger ikke å være det. Vi hadde faktisk kleskode på barneskolen en stund, som sa ingen overdeler som viser mage, ingen miniskjørt, ingen luer på inne og ingen hull i klærne. Bortsett fra det kunne man gå i hva man ville. Det er ganske langt fra det til skoleuniform.

 

Thrice: Slapp av, jeg er ikke så ille :p

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Det er nesten skammelig hvordan folk kler seg på trinnet mitt. Flertallet av jentene har dessverre skate stil , men det er noen som faktisk kler seg overraskende bra og voksent! Av guttene går det i joggebukser og hettegensere. Det er vel kun jeg og en annen av et trinn på 40 gutter som kler oss preppy, om ikke preppy hver dag så iallefall akseptabelt.

 

Men jeg ser at det er mange som unngår å kle seg pent da det er er veldig vanskelig å holde på den stilen. Å komme preppy en dag og med joggebukse de neste 4 er ikke helt optimalt..

Lenke til kommentar

Jeg er enig i den, og det er noe av det som selv holder meg igjen fra å gå med de antrekkene jeg helst foretrekker, rett og slett fordi jeg ikke har en stor nok gardrobe til å holde den standaren oppe.

Dermed blir det som regel kun pent antrekk på fester o.l, og spesielle begivenheter på skolen.

Lenke til kommentar

Ser ut til at RalphLauren.com klarte å pakke to gensere, en bukse og to belter i en 2.6 kubikkmeter stor eske, noe som er passe stort. Ble 420 i frakt med JetCarrier, så ender totalt opp på å betale 2750, hvor drøye 1500 går til Ralph Lauren, 465 i frakt (med forsikring) og resten går til den griske staten Norge.

Litt surt, men fortsatt billigere enn Norge - da hadde det blitt mellom 1500 og 1800 for hver av genserne, rundt 800 for beltene (sånn cirka, right?) og så tipper jeg 1200-1500 for buksene.

Hvis jeg tar de laveste prisene blir det 5800 i Norge, så blir under halv pris, men fortsatt litt kjedelig at de pakker så stort.

Lenke til kommentar

Før var jeg veldig enten eller, en dag kunne jeg komme i en fin topp, trendy tights, accessories og pen jakke, og en annen dag kunne jeg komme i joggebukse og hettegenser uten sminke. Men det er som Henrik C sier, til man får en bedre garderobe blir det ofte sånn. Nå har jeg holdt det ganske greit i det siste (loved todays outfit, kan legge ut i bildetråden etterpå.), men noen dager hvor jeg virkelig ikke aner hva jeg skal ta på meg og jeg føler det blir litt halvveis.

Lenke til kommentar
Det er enkelte dager jeg har veldig lyst til å bare kaste på meg joggebukse og hettegenser, men da har jeg opparbeidet meg en slags mental innstilling i løpet av det siste halvåret, som hjelper:

 

Look good, always! ;)

Jeg gikk nettopp og hentet en diger hettegenser og dro joggebukse over tightsen. Men det er vel lov etter en lang treningsøkt og man bare skal være hjemme..?

Lenke til kommentar
Det er enkelte dager jeg har veldig lyst til å bare kaste på meg joggebukse og hettegenser, men da har jeg opparbeidet meg en slags mental innstilling i løpet av det siste halvåret, som hjelper:

 

Look good, always! ;)

Jeg gikk nettopp og hentet en diger hettegenser og dro joggebukse over tightsen. Men det er vel lov etter en lang treningsøkt og man bare skal være hjemme..?

 

Selvfølgelig er det lov i det private rom :thumbup:

Det var mer i det offentlige jeg snakket om, selv kler jeg meg om bare jeg skal lufte Golden Retrieveren min...

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det lov i det private rom :thumbup:

Det var mer i det offentlige jeg snakket om, selv kler jeg meg om bare jeg skal lufte Golden Retrieveren min...

Der har jeg ikke kommet enda. Dro på jobb (jobber på et treningssenter hvor jeg må ha sånn stygg piquelignende sak) i tights, hettegenser, uggs og Fjellräven.

Litt stusselig når jeg tenker på det nå..

 

Edit: Men tights er så praktisk, for når jeg skal trene etter jobb så drar jeg bare på meg en tee og er fit for fight. ;)

Endret av Pinup
Lenke til kommentar
Prisklasse?

 

~2000,- tenkte eg. Altså ikkje Hans H, Vincci eller Scabal.

Det er jo salg rundt omkring. Kanskje du har flaks.

 

Edit: Når du først nemner Scabal. Dårlegaste servicen eg har vore borti. To kundar i butikken og tre ekspeditørar. Den eldste herremannen hjalp ein fyr med å handle dress, men to snørrungar med lang sleik og skjorteflikane utapå buksa var mykje meir interessert i å diskutere kor mykje sjampis dei skulle fortære på nyttårsafta enn å ekspedere. Til slutt la eg berre frå meg varene og gikk derifrå. Makan.

Endret av KimNK
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Ser ut til at RalphLauren.com klarte å pakke to gensere, en bukse og to belter i en 2.6 kubikkmeter stor eske, noe som er passe stort. Ble 420 i frakt med JetCarrier, så ender totalt opp på å betale 2750, hvor drøye 1500 går til Ralph Lauren, 465 i frakt (med forsikring) og resten går til den griske staten Norge.

Litt surt, men fortsatt billigere enn Norge - da hadde det blitt mellom 1500 og 1800 for hver av genserne, rundt 800 for beltene (sånn cirka, right?) og så tipper jeg 1200-1500 for buksene.

Hvis jeg tar de laveste prisene blir det 5800 i Norge, så blir under halv pris, men fortsatt litt kjedelig at de pakker så stort.

Er det ikke mulig å be jetcarrier å prise pakken til under 200 evt under 1000 og markere den som gift da?

Lenke til kommentar
Ser ut til at RalphLauren.com klarte å pakke to gensere, en bukse og to belter i en 2.6 kubikkmeter stor eske, noe som er passe stort. Ble 420 i frakt med JetCarrier, så ender totalt opp på å betale 2750, hvor drøye 1500 går til Ralph Lauren, 465 i frakt (med forsikring) og resten går til den griske staten Norge.

Litt surt, men fortsatt billigere enn Norge - da hadde det blitt mellom 1500 og 1800 for hver av genserne, rundt 800 for beltene (sånn cirka, right?) og så tipper jeg 1200-1500 for buksene.

Hvis jeg tar de laveste prisene blir det 5800 i Norge, så blir under halv pris, men fortsatt litt kjedelig at de pakker så stort.

 

Tror ikke den er 2,6 kubikkmeter :) Da hadde det kostet langt mer enn 420 kroner. Den er ikke 26 kubikkdesimeter da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...