Pinup Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 I dag tenkte jeg at jeg skulle se litt ok ut, så jeg dro på meg støvlettene mine, min fine ullkåpe, droppet lue for å ødelegge sveisen og nye skinnhansker. I hate myself. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Haha, jeg har gjort det samme. Måtte fort legge vekk ullkåpe og skinnhansker og bytte dem ut med lang parkas og ullvotter. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Haha, jeg har gjort det samme. Måtte fort legge vekk ullkåpe og skinnhansker og bytte dem ut med lang parkas og ullvotter. Typisk. Forresten, husker du vi diskuterte lang boblejakke? Jeg mente parkas, kom bare aldri på ordet.. Om du trodde jeg mente sånne gyselige bobleboblekåper liksom Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Comfort>utseende i denne kulda imo. Dreit meg ut jeg også, var sikker på at jeg hadde fått koldbrann i tæra Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Varm trenger ikke nødvendigvis være ensbetydende med stygg da. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Varm trenger ikke nødvendigvis være ensbetydende med stygg da. Det er sant, men det lettvinte mange gjør er å slenge på seg boblejakken. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Blir desverre ikke S&S på meg idag, rapporter i kveld om jeg gikk glipp av noe? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Studiespesialiserende med matte, fysikk og IT som valgfag. Altså den delen som kler seg best. Samme her, eller her er det med matte, fysikk, kjemi og biologi. Faktisk ikke så ille blant jentene her, men guttene derimot........... Edit: Slår ikke diskusjon.no sammen innleggene lenger..? Endret 7. januar 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Den gjør det bare etter en viss tid, tror jeg. Har forøvrig også observert at vi er fire gutter i fysikklassen som kler oss bra. Han ene har litt mer streetware-inspirert stil, jeg er ganske preppy, en annen er halvpreppy og sistemann er også litt halvpreppy. I biologiklassen er det vel egentlig jeg og to andre, og i matte er det jeg og én annen. Resten av guttene går med hettegensere og kjedelige, slitte bukser, men mange av jentene kler seg bra! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ingen kler seg i nærheten av bra i klassen min.. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Mange jenter på VGS kan det med å kle seg Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Mange jenter på VGS kan det med å kle seg Ditto. Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Automasjon, tror vel ikke jeg trenger å si mer. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kan noen forklare bruken av ordet "preppy"? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kan ta det kjapt. Kommer fra "prep schools", eller Preparatory school som det heter på fint. I Storbritannia er dette privatskoler som ofte har høy prestisje, og det er så godt som alltid kleskoder der. Elevene kler seg pent, og derfra får vi preppy. http://en.wikipedia.org/wiki/Preppy Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ^Ikke glem bruk av skoleuniformer. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hadde vi bare hatt noe lignende i Norge... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nå setter jeg meg snart på bussen for å treffe folket. Håper jeg ikke blir voldtatt Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ^Ikke glem bruk av skoleuniformer. Kleskode, skoleuniform, er jo neeeeesten det samme. Gikk litt fort, orker ikke å endre nå, men det burde nok stått skoleuniform og ikke kleskode. Eller, egentlig begge, da man normalt ikke kan komme på arrangementer i skolens regi uten å kle seg ordentlig. Nå setter jeg meg snart på bussen for å treffe folket. Håper jeg ikke blir voldtatt :!: Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Nå setter jeg meg snart på bussen for å treffe folket. Håper jeg ikke blir voldtatt haha, så kollektivt. Men dere får ta noen bilder, sladd eller ei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå