Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Når det er så kaldt som nå, driter jeg i om en Canada Goose jakke ser stygg ut for dere, for jeg er frysepinn.

Takk, en som har skjønt det ;) Er ikke lenge før Uggsen kommer på også =D

 

Jeg håper vi ikke er vitne til ett totalt forfall i klesveien blant den faste gjengen her? :ohmy:

For meg gjør en grå, ganske tynn frakk fra Bertoni, ett skjerf, selbuvotter over vanter og ullsokker i skoene nytten, og her er det 27- atm.

 

En tynn kåpe hjelper ikke for overkroppen! Nei, er ikke forfall, men kompromiss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt tykkere ullfrotte innerst isolerer fantastisk godt, skjønt det stjeler litt passform av klærne man har over. Skjønt er du kald på føttene eller i nakken spiller det fint liten rolle hvor varmt kledd man er ellers.

Endret av geil
Lenke til kommentar
Neinei..

The Tannery, som nevnt i artikkelen, har de inne til $610, med $68 i frakt til Norge. Noe å vurdere for de som trenger en men ikke får tak i her i Norge?

 

Absolutt, men de skal vel ha nok hos tollvesenet, så vet ikke om det lønner seg. Og siden CG størrelser er så ulikt alt annet, er det greit å prøve i stedet for å kaste penger til sigøynerne på Karl Johan.

Lenke til kommentar
Men da stikker jeg å ser på Sherlock Holmes. Har hørt mye positivt om garderoben som er brukt i filmen. Håper bare den ikke er for ulik figuren som er i Conan Doyles bøker.

 

De er pent kledd, og filmen er forsåvidt ganske så ålreit den også!

 

Jeg ble veldig imponert over antrekkene i filmen. Kan trygt si jeg ønsker meg en tweed jakke og mye annet nå! Glad jeg har betalt husleie og semesteravgift før salget i morgen :p

Lenke til kommentar
Neinei..

The Tannery, som nevnt i artikkelen, har de inne til $610, med $68 i frakt til Norge. Noe å vurdere for de som trenger en men ikke får tak i her i Norge?

Jeg mener å ha lest at det også er forskjellige størrelser fra US/CAD og Norge. Så har det tollgebyr og mva i tillegg, usikker på toll, men de første er noe som må betales på alle varer som stiger over 200,- noe den garantert gjør. Jeg liker hvertfall expidition modellen best av de.

 

Forresten noen som veit om noen steder dem fører de eksklusive versjonene av Canada Goose, det hadde ikke vært dumt å kjøpt, da jeg faktisk ikke har sett noen med det i Norge enda. Derfor jeg mistenker at det ikke er tilgjengelig i Norge.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
Typisk at jeg er så fordømt flink til å planlegge ting på forhånd for en gangs skyld slik at jeg går glipp av førsalget i morra. Får ta en kjapp tur innom Farmandstredet på veien i stedet. Aldri vært der før, noen butikker som bør ilegges en visitt?

 

Bogart, de har en som ligger inne på senteret, og en som ligg rett utenfor. Lacrosse kan vel også være verdt et besøk, Burres også kanskje.

 

www.bogart.as

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...