Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Ja, den skal vell være en av de varmeste jakkene ute i Norge. Men trur hovedproblemet er at jeg trenger parkaen og ordentlige sko, får nesten dårlig samvittighet av å shoppe sko nå, men må ha noe som holder meg varm. Får se om jeg har tid til å finne Goose parkaen i morgen, rundt her er det hvertfall helt tomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske kjedelig å bo rett ved sjøen, kommer kald luft fra havet rett inn i sentrum - og skolen, som ligger midt i byen, får en god del av det rett i fleisen. Kald skolebygning og klasserom som ikke har varmeovner, eller ventilasjon, er dårlig kombinasjon.

(Skal forøvrig nevnes at det bare gjelder noen klasserom, men det er disse 3.klasse er forvist til. Søkt om å få bytte nå, satser på at det går gjennom.)

Lenke til kommentar
Er 3.klassingene forvist til de verste rommene? Det er jo dit alle drittungene i 1. skal!

Ja, samme sier jeg. Men neida, her skal 1.klasse ha det best!

 

Skolen har to avdelinger, som er separate skoler på hver sin side av sentrum, og gjett hvem som må opp i 3. etasje i begge byggene? Kan gi et lite hint; det er ikke første- og andreklassingene!

Har søkt om et av de nye klasserommene da, nevnte at vi ikke har ventilasjon, ikke ovner, ikke stikkontakter nok til alle i klassen og at stolene våre ikke er gode nok, og at vi trenger de snurrestolene med hjul som finnes i nybygget.

Må gå gjennom, hvis ikke blir jeg passe forbannet. Forøvrig pusser de opp, dvs, lager heis og nytt auditorium over oss, så vi får ikke bruke klasserommene, og blir forvist til biblioteket, ymse klasserom og slikt. Skjønner ikke hvorfor vi skal lide.

Lenke til kommentar
Når det er så kaldt som nå, driter jeg i om en Canada Goose jakke ser stygg ut for dere, for jeg er frysepinn.

Takk, en som har skjønt det ;) Er ikke lenge før Uggsen kommer på også =D

 

Jeg håper vi ikke er vitne til ett totalt forfall i klesveien blant den faste gjengen her? :ohmy:

For meg gjør en grå, ganske tynn frakk fra Bertoni, ett skjerf, selbuvotter over vanter og ullsokker i skoene nytten, og her er det 27- atm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...