Bebeluv Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva slags sko bruker dere nå? Jeg fryser med mine ullsokker som skal være grisevarme med chelsea boots, vanlig boots, foret deluxe boots og kicks med for, uten for og alt! Skyt meg guys, men jeg kryper kanskje til korset og kjøper meg noe mindre pent og som kan gjøre at jeg overlever vinteren. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg går med tynne, brune sko, eller vanlige joggesko. Samt vanlige sokker. Er jo bare -28 grader her. Endret: -30 her nå. Men bare gå uten hansker, da glemmer du fort kulden på føttene. Endret 6. januar 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Fy fader, jeg gikk med tynne bomullssokker og chelseaboots med tynne skinnsåler i dag. Jeg hadde ffs vondt i føttene pga kulden etter et minutt! Så fra nå av blir det ullsokker Endret 6. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Og du går 2. klasse på VGS, hvis jeg har skjønt det riktig? bebeluv: jeg bruker disse med old-fashion strikkede ullsokker og fryser tærne av meg etter 3 minutter ute slik det er nå...tror jeg må ha meg noe med litt mer for snart... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Bruker chelsea bootsene med vanlige sokker og farmors strikkesokker over der igjen. Fungerer helt greit. Endret 6. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er da ikke så kaldt da? -30 grader med semi-tykke ullsokker og fora sneakers funker greit det. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 bebeluv: Jeg har skaffet meg disse til når det er rundt -20 og nedover, ser ikke spesielt bra ut, men til å være varme og behagelige er de ok. Men når det er varmere enn -17 blir det de med glidelås. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Og du går 2. klasse på VGS, hvis jeg har skjønt det riktig? Snakker du til meg? I så fall, nei, jeg studerer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Om han snakker til meg, har han derimot helt riktig Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Selvsagt. Det er jo signatursmilyen min Du bruker jo den der mer? Digger siden, forresten! Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Isba støvler funker godt for meg. Tærne er gode og varme, i motsetning til alt annet Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg snakker til AnewZ og har med andre ord helt riktig Ble litt uklart det der... Men rosa hettegenser og bukse? Redd for å ikke bli sett ute i snøen, eller noe? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Selvsagt. Det er jo signatursmilyen min Du bruker jo den der mer? Digger siden, forresten! Joda, men den er ikke så veldig ulik den som følger med her på diskusjon.no Men da stikker jeg å ser på Sherlock Holmes. Har hørt mye positivt om garderoben som er brukt i filmen. Håper bare den ikke er for ulik figuren som er i Conan Doyles bøker. Endret 6. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg snakker til AnewZ og har med andre ord helt riktig Ble litt uklart det der... Men rosa hettegenser og bukse? Redd for å ikke bli sett ute i snøen, eller noe? Vet ikke jeg vel, men hun kan ikke kle seg. Får nesten se om hun har noe jævlig på face - så kan dere kose dere. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg går til vanlig med chelsea boots med enten vanlig sokker eller ullsokker oppi. Går fint det, holder meg god og varm Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dere er maskin! Jeg går med superundertøy, jeans, ullsokker, ullgenser, ullskjerf, canada goose og skinnhansker, men fryser som en gud når jeg venter på bussen på morran. Samme gjelder forsåvidt bilen, om jeg ikke har stilt på tidsvarmer før jeg skal på shopping. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kjøp varmere jakke da. F. eks. Descente. Vel, jeg bor på 800 moh, man blir vant. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Canada goose ser ille nok ut, vill ikke gå over til noe enda styggere =P Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Goosen er vel mer enn varm nok den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå