hvorre Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Haha, da så.. Og det var vel egentlig ikke ment så fryktelig seriøst... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Bare for å avklare. Kan se for meg at en fremtidig arbeidsgiver klarer å spore meg opp og tror jeg er den værste stonern i historien Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du er ikke flink til å lyve Thrice. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 jada... Han røyker pot og det vet alle. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det er det jeg sier, stoner boy bare roter. Tar en smiley som gråter av glede. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du er høy! (Sorry, kunne ikke dy meg.) Hva planlegger folket her inne å kjøpe på salg? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Muligens en bukse, noen skjorter og whatever annet jeg syns er fint. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Beige chinos, navy chinos, peacoat osv. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Skal du på før-salget, Nash? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vurderer det, men foretrekker 4Men (mindre folk) til slikt. Men det som frister meg er Burberry butikken Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Same! Og i tillegg skal jeg kjøpe meg Parka til nesten 6000 før møtet Ring, ring: Farmor? Farmor: Trenger du penger, nå? Haha Hvilken kjøper du? Skal ikke ha noe mer enn et par jeans og kanskje noe annet småtteri selv. Tenker det blir en Canada Goose Expedition Parka hvis de har riktig størrelse i Navy Jeg skulle kjøpe en Expedition Parka i går også, i Navy. Men utsolgt over alt :/ Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg vil se thrice's signatursmiley, den med monokkelen! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg vil se thrice's signatursmiley, den med monokkelen! sup? Endret 6. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Wow, smiley'en har stil! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Selvsagt. Det er jo signatursmilyen min Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jojo, men har aldri sett en smiley med stil før...det neste blir vel at en av guttene fra Toten i klassen min kommer med ett pent antrekk på skolen i morgen! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du må gjerne ta et bilde eller to fra klasserommet ditt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Skal se hva jeg får gjort Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg velger og spare dere for bilder fra min klasse. Hun ene kom med rosa fleecehettegenser ting, matchende rosa bukse med skriften "PINK" på rumpa. Uggs og en hvit tee som "layer" mellom de to rosa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå