fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Legg det i bildetråden da. Det er enklest sånn. Jeg lurer litt på om jeg skal gidde å legge ut dagens kjøp jeg og. Har kjøpt en grå flanellbukse i glenn plaid-mønster, en cardigan og et par nye skinnhansker Endret 6. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Tenkte det var den aldersgruppen der, ja Ble selv 18 i desember Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Legg det i bildetråden da. Det er enklest sånn. Jeg lurer litt på om jeg skal gidde å legge ut dagens kjøp jeg og. Har kjøpt en grå flanellbukse i glenn plaid-mønster, en cardigan og et par nye skinnhansker Spar penger til morgendagen! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Legg det i bildetråden da. Det er enklest sånn. Jeg lurer litt på om jeg skal gidde å legge ut dagens kjøp jeg og. Har kjøpt en grå flanellbukse i glenn plaid-mønster, en cardigan og et par nye skinnhansker Joda, men har jeg klagt så mye over at bildekvaliteten på en del bilder suger, så da gidder jeg ikke gjøre det samme Solgte speilreflekset mitt, så må bli med mobil bilder for øyeblikket. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Haha, det skal nok gå greit Charles Buksen og cardiganen byttet jeg mot en jakke jeg fikk til jul, så det brukte jeg ikke penger på! Endret 6. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Men jeg er uansett usikker på hvor mye jeg skal handle. Trenger egentlig ikke noe vinterklær, men kjenner jeg meg selv rett blir det nok en del uansett Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Salg på Sole, så ble en Acne Pal på meg, til 650. Sweet Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 www.tailorstore.no. Takker for linken Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Men jeg er uansett usikker på hvor mye jeg skal handle. Trenger egentlig ikke noe vinterklær, men kjenner jeg meg selv rett blir det nok en del uansett Same! Og i tillegg skal jeg kjøpe meg Parka til nesten 6000 før møtet Ring, ring: Farmor? Farmor: Trenger du penger, nå? Haha Lenke til kommentar
WASD Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 For sent. Gratulasjoner kommer på bursdagen eller aldri. Så det så. Pøh, jeg er så barsk, at jeg bryr meg mer om de som kommer i ettertid! Uansett, tenker jeg drar på salg snart, har omlag 15 tusen fra konfen satt av til "løpende utgifter" Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Same! Og i tillegg skal jeg kjøpe meg Parka til nesten 6000 før møtet Ring, ring: Farmor? Farmor: Trenger du penger, nå? Haha Hvilken kjøper du? Skal ikke ha noe mer enn et par jeans og kanskje noe annet småtteri selv. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Same! Og i tillegg skal jeg kjøpe meg Parka til nesten 6000 før møtet Ring, ring: Farmor? Farmor: Trenger du penger, nå? Haha Hvilken kjøper du? Skal ikke ha noe mer enn et par jeans og kanskje noe annet småtteri selv. Tenker det blir en Canada Goose Expedition Parka hvis de har riktig størrelse i Navy Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Tenker jeg skal ha meg et par skjorter og en navy cardigan om jeg finner det! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Da håper jeg at alle som skal være med på treffet står på listen på første side, og at de er ført opp på hva de skal være med på! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1189398 Endret 6. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Feil tråd, stoner boy. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg vet det er feil tråd, men hvis det er noen som titter innen kafèen og vil være med kan det være greit. Glemte å legge ved link til tråden. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Røyker han virkelig pot? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Hehe nei. Det er bare Fredrik som startet ryktet siden han ble sur når jeg terget han fordi han gæsser. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 For et tåpelig spørsmål! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå