Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjør du? Da bor du jo midt i smørøyet da!

Ja, jeg gjør visst det! :)

 

Da trenger jeg bare en deltidsjobb ved siden av studiene mine slik at jeg kan shoppe litt etterhvert! :D

 

6000,- i måneden er litt lite. Med leieutgifter på 3100,- og mat i tillegg blir det vel ca underskudd.. :nei:

 

Tenkte å søke jobb på en elkjøp forretning.. Men kanskje jeg skulle søkt på en klesbutikk oppi gaten! :hmm:

 

Da kan jeg selge klær til JoachimR :roll:

Lenke til kommentar

Bling i øret er ikke akkurat tingen, for å si det pent. Et lite sidesprang, mer generelt; vær så snill, alle som tenker på å kjøpe en eller annen form for smykker eller lignende -- hold dere godt unna alt som heter etterligninger. Det er helt greit å ikke ha råd til diamanter til noen titusener, men plast/glass er bare tragisk, det samme gjelder for så vidt bladgull og slikt også. Det finnes mye som ser forholdsvis bra ut som ikke koster så vanvittig mye, kjøp heller det om man har bestemt seg for at man absolutt skal bry seg om pris.

Lenke til kommentar
Bling i øret er ikke akkurat tingen, for å si det pent. Et lite sidesprang, mer generelt; vær så snill, alle som tenker på å kjøpe en eller annen form for smykker eller lignende -- hold dere godt unna alt som heter etterligninger. Det er helt greit å ikke ha råd til diamanter til noen titusener, men plast/glass er bare tragisk, det samme gjelder for så vidt bladgull og slikt også. Det finnes mye som ser forholdsvis bra ut som ikke koster så vanvittig mye, kjøp heller det om man har bestemt seg for at man absolutt skal bry seg om pris.

har vel ikke noe å si om det er fake eller ikke hvis man liker det selv da.. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...