PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Sandvika er ganske bra faktisk - mamma liker seg der hvis hun først skal på senteret. Paleet er riktignok mammas favoritt, men det er jo litt annerledes da. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Birger Jarlsgatan... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Liertoppen er helt klart det beste senteret jeg har vært på her i landet. WFT? Jeg er overbevist om at du mente Sandvika storsenter nå, for du sa at det var det beste etter vi var der Og jeg er ganske enig =) Sandvika er ok, men city syd (?) i trondheim er bedre. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 (endret) kan noen ta bildet i paint og merke av hvor de bra butikken er som selger merke klær eller andre bra? ST står for Stor tinget (i grønn farge) Endret 26. august 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Here you go. Bare det jeg tror, mulig det er noen feil der. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Du har ikke engang fått med Oslos handlegate på kartet ditt jo... Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 26. august 2005 Rapporter Del Skrevet 26. august 2005 Søren klype altså. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 den røde tsar: er det så mange bra butikker der? oslos handle gate er --karl johan gata? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Oslos handlegate er Bogstaveien og Hegdehaugsveien... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Jeg bor jo i Hegdehaugsveien! Har så vidt vimset oppover gaten der. Så endel bra butikker ja. Men som ofteste vimser jeg nedover mot Karl-Johan. Er ikke så kjent i Oslo Endret 27. august 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Gjør du? Da bor du jo midt i smørøyet da! Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Gjør du? Da bor du jo midt i smørøyet da! Ja, jeg gjør visst det! Da trenger jeg bare en deltidsjobb ved siden av studiene mine slik at jeg kan shoppe litt etterhvert! 6000,- i måneden er litt lite. Med leieutgifter på 3100,- og mat i tillegg blir det vel ca underskudd.. Tenkte å søke jobb på en elkjøp forretning.. Men kanskje jeg skulle søkt på en klesbutikk oppi gaten! Da kan jeg selge klær til JoachimR Lenke til kommentar
kimman Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Er "diamant" øredobb fortsatt in? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Det ser utrolig harry ut, men folk går vist med det... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Er "diamant" øredobb fortsatt in? Ut. i hvertfall på vei ut. Du kan ikke skaffe deg det NÅ liksom... Ja kenny, så kan du gi meg rabatt! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Er "diamant" øredobb fortsatt in? Jeg har aldri likt det , er altfor mange som går med det uansett.. så det er ut Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Er "diamant" øredobb fortsatt in? Nei. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Bling i øret er ikke akkurat tingen, for å si det pent. Et lite sidesprang, mer generelt; vær så snill, alle som tenker på å kjøpe en eller annen form for smykker eller lignende -- hold dere godt unna alt som heter etterligninger. Det er helt greit å ikke ha råd til diamanter til noen titusener, men plast/glass er bare tragisk, det samme gjelder for så vidt bladgull og slikt også. Det finnes mye som ser forholdsvis bra ut som ikke koster så vanvittig mye, kjøp heller det om man har bestemt seg for at man absolutt skal bry seg om pris. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Bling i øret er ikke akkurat tingen, for å si det pent. Et lite sidesprang, mer generelt; vær så snill, alle som tenker på å kjøpe en eller annen form for smykker eller lignende -- hold dere godt unna alt som heter etterligninger. Det er helt greit å ikke ha råd til diamanter til noen titusener, men plast/glass er bare tragisk, det samme gjelder for så vidt bladgull og slikt også. Det finnes mye som ser forholdsvis bra ut som ikke koster så vanvittig mye, kjøp heller det om man har bestemt seg for at man absolutt skal bry seg om pris. har vel ikke noe å si om det er fake eller ikke hvis man liker det selv da.. :!: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 27. august 2005 Rapporter Del Skrevet 27. august 2005 Rent bortsett fra at det gir uttrykk fra en tragisk holdning og ser grusomt ut når en tar det i nærmere øyensyn har det ikke noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå