fkm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vi får se Pappa og mamma bruker båten så og si hver dag på sommeren, så jeg kan ikke love noe. Hvis ikke har vi en hytte med 14 sengeplasser som vi sikkert kan bruke en helg. Hadde jo vært chill å sitte på terrassen og skue utover vannet med en god champagne og litt motediskusjon Og angående lisensen så er det faktisk ganske viktig, fordi Røkke har stått en del på Aker Brygge og solgt reker, og gjør man det uten lisens vanker det en ganske saftig bot. Ikke at han har noe problemer med å betale den da, men Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Den hytta hørtes ut som en helvettes god plan! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det eneste problemet er at den er i Horten, av alle steder... Ikke akkurat verdens navle Vi har et sommerhus på en øy i Danmark også, og der er det mye finere strand osv, men problemet er at det er rimelig stress å komme seg ditt (danskebåt + ferge), i tillegg til at vi pusser opp der nå, så jeg er ikke helt sikker på om det blir ferdig til sommeren. Det hadde egentlig vært det ideelle, for der er det milevis med kritthvite sandstrender, og billig alkohol Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg kjenner jeg er litt misunnelig... Endret 5. januar 2010 av Hvorre™ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Vet ikke helt om jeg tørr å bli med en kar som Fredrik på hytta Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva som skjer på hytta, blir på hytta Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kanskje jeg egentlig er trafficker, og skal selge dere alle til russland som sexslaver. Hvem vet? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det forklarer jo hvorfor dere ødela båten, sikkert de små sexslavene som gjorde opprør. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det var i den retningen tankene mine gikk ja. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Personlig har jeg en teori om at det var fkm og madammen som gikk LITT vel hardt til verks. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Ja til sommertreff! Det blir jo også litt lettere når det planlegges litt i forkant, så folk kan holde av datoen. Vi har seilbåt med plass til sikkert 25-30, så høres hvitvin og reker på fjorden bra ut? Kan jeg få en egen kabin da? Foreslår at vi seiler til St. Tropez og lever det jet-set-livet vi fortjener. Dessuten bør det være greit at jeg sprett rundt på dekket med en kort shorts, åpen hvit skjorte og holder fortet som en sleezy italiener! Endret 5. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Foreslår at vi seiler til St. Tropez og lever det jet-set-livet vi fortjener. Dessuten bør det være greit at jeg sprett rundt på dekket med en kort shorts, åpen hvit skjorte og holder fortet som en sleezy italiener! The only way Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 "Sørlandet" kan jo være nokså stort, men jeg har hytte på Kragerø Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har skammelig lyst på et sånt belte fra Gucci, men er ikke sikker på om jeg vil bruke 1800,- på det.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg digga det ikke, Jonas. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg ser det ikke. Bare masse damebelter, eller er det noe vi ikke vet? Endret 5. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Har skammelig lyst på et sånt belte fra Gucci, men er ikke sikker på om jeg vil bruke 1800,- på det.. Du mente det enkle i sort? I så fall, veldig pent. Om du har penger til det så foreslår jeg at du kjører på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå