hvorre Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 For å bryte det litt inn på klær igjen: Hva er folkets mening om hettegensere? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Sånn uten om alle sitatene? Ikke en dritt. Men det må nesten gjøres noe med. The picture of Dorian Gray er ikke på 200 sider engang og veldig bra. Dog litt merkelig skrevet. Er tross alt fra 1800-tallet. Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Sommertreff høres veldig bra ut såfremt jeg ikke er uønsket that is. Hvorre: har til gode å se en fin hettegenser. Endret 5. januar 2010 av SLars1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 For å bryte det litt inn på klær igjen:Hva er folkets mening om hettegensere? Jeg liker å ha på hettegensere, men det er ikke et spesielt pent plagg, så bruker det ikke hvis jeg skal noe. Sommertreff høres veldig bra ut såfremt jeg ikke er uønsket that is.Hvorre: har til gode å se en fin hettegenser. Bare å være bli med det Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 AnewZ: For alt jeg vet kan jo dere være en gjeng pedofile menn Henrik: Nja, det er så godt som det samme Hvorre: Det er stygt. Alltid. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 AnewZ: For alt jeg vet kan jo dere være en gjeng pedofile menn Jeg vet ikke med de andre, men jeg har ihvertfall klar et par doser med rohypnol til torsdag Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Han er fortsatt en av de feteste TV-karakterene jeg vet om, fortjener plassen under meg. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Han er fortsatt en av de feteste TV-karakterene jeg vet om, fortjener plassen under meg. Hvem? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Sånn uten om alle sitatene? Ikke en dritt. Men det må nesten gjøres noe med. The picture of Dorian Gray er ikke på 200 sider engang og veldig bra. Dog litt merkelig skrevet. Er tross alt fra 1800-tallet. Skal sjekke det ut! Sommertreff høres veldig bra ut såfremt jeg ikke er uønsket that is.Hvorre: har til gode å se en fin hettegenser. Selvfølgelig er du ønsket - Enig ang. hettegenser også. AnewZ: For alt jeg vet kan jo dere være en gjeng pedofile menn Jeg vet ikke med de andre, men jeg har ihvertfall klar et par doser med rohypnol til torsdag Jonas: Du er da ikke under 12? Thrice: Ikke kom her og si at det er de eneste dosene med noe du har EDIT: Quotinga tullet Endret 5. januar 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Takk for støtten...i klassen min går vel...95% av guttene med hettegenser på skolen...jeg er forøvrig de siste 5% Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Haha vet ikke helt hvor fornøyd jeg er med det ufortjente ryktet som dophue. Det er forresten The picture of Dorian Gray dere har hentet sitatene deres fra. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Syns hettegenser kan se bra ut. Ikke noe jeg hadde gått med, men jeg syns han kler den ganske godt. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Louis Vuitton så klart... Da er det ikke noe stress! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det finnes jo noen få unntak, men i mine øyne ser det generelt bad ut... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Louis Vuitton så klart... Da er det ikke noe stress! Ut i fra bildet ser den ut som en ordinær grå hettegenser, så kan ikke se at merket skal ha noe å si. (med forbehold at det var motehumor) Endret 5. januar 2010 av McBitch Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Så bildet tidligere i dag, postet ikke bare pga merke. Men han klarer seg ganske fint, han er typen som passer til skjorte med hettegenser over. Tredagers, rufsete hår og brun hud med mørkt hår. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 AnewZ og fkm: Hva har dere lest av Oscar Wilde? De første 4 sidene av The Picture Of Dorian Gray Har hatt planer om å begynne på nytt en stund, men det er alltid noen bøker som virker mer interessante, så for the time beeing ligger den i hylla og samler støv. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja til sommertreff! Det blir jo også litt lettere når det planlegges litt i forkant, så folk kan holde av datoen. Vi har seilbåt med plass til sikkert 25-30, så høres hvitvin og reker på fjorden bra ut? Jeg er med, Røkke står for rekene. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Han har vel mistet fiskerlisensen, så det går nok dårlig... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hvem trenger lisens da? Regner med at vi tar turen nedover til Sørlandet med båten, fkm? Sørlandssommer er jo fantastisk! Forøvrig må dere si i fra hvis dere er på Sørlandet i sommer, hadde vært fett å få til noe for de som ferierer og bor her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå