fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva hvis mamma baker kake da? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Du er med om du inviterer alle på denne delen av forumet til Bagatelle =) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det kan bli litt vanskelig du Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ser langt bedre ut enn robåten jeg har fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Du er med om du inviterer alle på denne delen av forumet til Bagatelle =) Helstrøm har slutta etter krangel med eieren. Tror siste dag var rundt nyttår. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 har ikke fått spist der en gang. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er det med deg og rare smileys? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Helstrøm har slutta etter krangel med eieren. Tror siste dag var rundt nyttår. Men prisen er fortsatt høy, så fkm kan svi av litt =D Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Bagatelle er stengt på ubestemt tid, så det blir som sagt en smule vanskelig Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er det med deg og rare smileys? Det underholder meg når jeg er høy. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Det burde jeg ha skjønt! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Bagatelle er stengt på ubestemt tid, så det blir som sagt en smule vanskelig Hehe, sant. thrice, du er latterlig! Neida Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Auda fkm, kjedelig å ødelegge båten slik, spesielt når det ikke er din egen feil! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Denne tråden har jo faktisk blitt god underholdning nå som den ikke blir ryddet i tide og utide av mods! Men ja, jeg er med på treff i sommer såfremt det ikke går i veien for noe annet (som kun kan være ferie). Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Stemmer det. Liker at cafèen kan brukes til offtopic, så får vi bare være flinke på å holde tullpratet unna andre tråder. Skal vel også nevnes at jeg synes det er positivt at flere mods har vært aktive og passet på i det siste. AnewZ og fkm: Hva har dere lest av Oscar Wilde? Endret 5. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Haha, enig der Anewz..dessuten, båter, pot og livsstil generelt går da under "velvære"? Angående treff i sommer så slenger jeg meg med hvertfall. Ingen planer for sommeren så langt Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Sant så sant, AnewZ. Jeg er ikke sikker på hva jeg skal i sommer ennå, så får se om jeg kan være med på et eventuelt treff BTW, Henrik: Thrice's gamle avatar? O.o Endret 5. januar 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 AnewZ og fkm: Hva har dere lest av Oscar Wilde? Sånn uten om alle sitatene? Ikke en dritt. Men det må nesten gjøres noe med. Jonas: Selvfølgelig må du også være med, så slipper jeg/snaffle og være de minste hehe. Tror et sommertreff på båten til fam. fkm kunne blitt meget bra, ser ut som en god del er interessert også! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Sant så sant, AnewZ. Jeg er ikke sikker på hva jeg skal i sommer ennå, så får se om jeg kan være med på et eventuelt treff BTW, Henrik: Thrice's gamle avatar? O.o Samme person, men jeg har ikke det kjedelige bildet som Thrice hadde - jeg fikset det opp i sort-hvitt og croppet det litt. Min ser bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå