Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det duger vel det også 48 fot er jo veldig greit, slipper styret med båter over 15 meter, og du har fortsatt plenty av plass. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Den er ikke mer enn 44, for å være nøyaktig. Store deler av ombyggingen var på hekken, fordi pappa ville ha en hekk som skråner innover i stedet for utover, så det fjernet 4 fot... Som sagt, han er en smule sær... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Han ser også ut som Il Duce Endret 5. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Bilder av båten? Endret 5. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Lol, jeg har faktisk bare et, og det er litt føkka Det er fra i fjor høst, hvor vi nettopp hadde brukket masten, så det er ikke akkurat båten på sitt beste tidspunkt.. Den lå på et verft i hele fjor vinter og ble reparert da, så den er god som ny nå Det var noen retards på Elvstrøm Sails som hadde rigget den feil da vi satt på nye seil, så masten var ikke sikret i det hele tatt osvosv.. untitled.bmp Endret 5. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det hjelper ikke at den er spesialbygget på et verft i Frankrike når den sucks Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Til vårt forsvar gikk faktisk forsikringsselskapet til sak mot Elvstrøm og vant, fordi det var Elvstrøm sin skyld, så de satt igjen med regningen. Hadde ikke noe med båten å gjøre Endret 5. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kanskje kjøpe Vindö 40 til sommeren. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Til vårt forsvar gikk faktisk forsikringsselskapet til sak mot Elvstrøm og vant, fordi det var Elvstrøm sin skyld, så de satt igjen med regningen. Hadde ikke noe med båten å gjøre jaja sikkert Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jaja, da kan dere skaffe en båt som vi kan dra ut med da. Jeg skjønner at jeg ikke er god nok for dere Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 hva mener du med "vi kan dra ut med", du får aldri være på noe båt med oss .. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Får jeg lov til å se på fra land da? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ser nå ganske fin ut den båten da, sett bort i fra den brukne masta på bildet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Tja, litt rar vinkel, så den ser ganske liten ut.. Men den er nok ikke god nok for de andre her inne har jeg skjønt Edit: Kanskje jeg får bli med om jeg leier Maltese Falcon? Er jeg kul nok da? Endret 5. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det er ikke min skyld at du har så dårlig båt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Edit: Kanskje jeg får bli med om jeg leier Maltese Falcon? Er jeg kul nok da? Hvis du ikke gæsser. Vi kule gutter som røyker pot henger ikke med nørds lizzom. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 er ikke noe vits i at du leier den fkm, du kommer bare til å brekke alle mastene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå