AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Har ikke fått min invite enda Edit: Den lå i søppelboksen Men du skal jobbe? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Oh, mykje bra på salg i Bergen i dag. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som vet når salget på Gunnar Øye starter? Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Der fikk jeg min billett til forhåndssalget, greit å ta med fruen selv om hun ikke har billett? Tidligere år har det ikke vært noe problem å komme inn uten invitasjon. Det er bare å skrive ut en lapp med hva som helst på, for de ser ikke på den uansett. Men, som det ble nevnt er det jo like greit å bare melde seg inn. Snakkes på presale. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Da var jeg kommet hjem fra nyttårsfeiring i New York uten en eneste rådenim bukse. Hva har jeg gjort! Endret 5. januar 2010 av FVL Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Men du skal jobbe? Vurderer å snike meg unna, men er ikke helt sikker på om jeg bør. Første dagen var i går.. Men jeg har så lyst! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Da var jeg kommet hjem fra nyttårsfeiring i New York uten en eneste rådenim bukse. Hva har jeg gjort! Du skulle skamme deg. Var du ihvertfall innom Blue in Green på Soho? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Da var jeg kommet hjem fra nyttårsfeiring i New York uten en eneste rådenim bukse. Hva har jeg gjort! Skal selv til NY i vinterferien, hvor lønner det seg å blåse tusenlappene? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg møter i kjole og hvitt. Men det er da ikke værst, har hørt at thrice møter med brunt og grønt? Fuck deg Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Da var jeg kommet hjem fra nyttårsfeiring i New York uten en eneste rådenim bukse. Hva har jeg gjort! Du skulle skamme deg. Var du ihvertfall innom Blue in Green på Soho? Nei!! Shoppingen fant sted på macys, bloomingdales, Abercrombie & Fitch og andre randomiserte butikker langs fashion avenue og fifth avenue. I tillegg til at a vi reiste til et outlet med 260 motebutikker. Men om man skal til new york og har som mål å shoppe, da må en droppe alle kulturmerkene og kun gå for handlingen. For det tar tid! Det blir bilder i bildetråden av mine innkjøp, men det meste er forbeholdt piqueer, cardigans og skjorter Endret 5. januar 2010 av FVL Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Tror faktisk ikke det blir pre-sale på meg allikevel...sitter med lekser til langt oppover ørene, og det tar jo 1 1/2 time i bil fra Gjøvik og inn i Oslo, enda lenger med tog Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Men du skal jobbe? Vurderer å snike meg unna, men er ikke helt sikker på om jeg bør. Første dagen var i går.. Men jeg har så lyst! Do iiiiiiiiiit Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja pinup, thrice bringer forfriskninger som kan få deg til å fly! Jeg vil også på S&S pre-sale! Ingenting i sommer vel? Blir vel pre-sale på sommersalget også!? *hint* Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er lett med på treff i sommer, ihvertfall hvis det ikke kræsjer med eksamenstid, Hovefestivalen og ferier. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Altså, hvis dette blir en trivelig affære skal man ikke se bort ifra at det kan arrangeres noe lignende i sommer også Hadde vært hyggelig å møte resten av dere også. Har du fylt 18 til da, AnewZ? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Blir 18 i Februar, jeg Om det ikke blir en trivelig affære, så får du bare hele gjengen litt grøntn thrice - så blir det bra! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja til sommertreff! Det blir jo også litt lettere når det planlegges litt i forkant, så folk kan holde av datoen. Vi har seilbåt med plass til sikkert 25-30, så høres hvitvin og reker på fjorden bra ut? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 It's a date! Ut av nysjerrighet, hva slags seilbåt er det? Jeg tipper enten Swan, Dufour eller X-Yachts. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Ja til sommertreff! Det blir jo også litt lettere når det planlegges litt i forkant, så folk kan holde av datoen. Vi har seilbåt med plass til sikkert 25-30, så høres hvitvin og reker på fjorden bra ut? Er med. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Nope, den er spesialbygget på et verft i Frankrike, på basen av en Charente 48. Pappa er sær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå