fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 På fjellet har vi det faktisk så varmt at tøfler ikke er nødvendig. Mye verre i annenetasje her, hvor jeg ikke har varmekabler:s Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 På fjellet har vi det faktisk så varmt at tøfler ikke er nødvendig. Mye verre i annenetasje her, hvor jeg ikke har varmekabler:s Jeg er frysepin, så her er det UGGs uansett, selv om det er varmekabler i alle gulv her. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Heh, jeg fryser lett selv, så jeg har alltid et par tøfler stående på toppen av trappen. Men nå går jeg og legger meg God kveld osv.. Endret 5. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Selv har jeg også vurdert å kjøpe UGGs som tøfler. Så, hvis ingen har noen andre tips så tror jeg nesten at jeg gjør det. Er så kjedelig å være kald på føttene. og nei, jeg skal ikke bruke dem ute. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg bor i byen! Men vil ikke være eneste jenta, somebody..? Og torsdag kan jeg ikke, jobber.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 For all der, kjøp deg Ugg-tøfler da, og ikke de typiske Uggsa. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg møter i kjole og hvitt. Men det er da ikke værst, har hørt at thrice møter med brunt og grønt? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg er med uansett, bare vi ikke må krysse akerselva og over til helvete. Høhø Er det ikke et utrykk som sier "Like barn, leker på vest"? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Oh, gleder meg! Pakken fra Ralph Lauren er sendt, skal være hos JetCarrier innen 6., og 7. sendes den med fly. Forhåpentligvis er den på postkontoret om én uke, ferdig fortoller. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er egentlig JetCarrier..? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 JetCarrier har "postbokser" i USA. Ergo, man kan bestille ting fra polo.com f.eks som ikke sender til Norge via Jetcarrier og få de til og sende det videre til deg. Et mellomledd på en måte. Garantert noen som kan svare bedre. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 JetCarrier har "postbokser" i USA. Ergo, man kan bestille ting fra polo.com f.eks som ikke sender til Norge via Jetcarrier og få de til og sende det videre til deg. Et mellomledd på en måte. Garantert noen som kan svare bedre. Ah, jeg skjønner. : ) Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg møter i kjole og hvitt. Men det er da ikke værst, har hørt at thrice møter med brunt og grønt? Haha Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Brunt og grønt er da en heftig kombinasjon! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg er med uansett, bare vi ikke må krysse akerselva og over til helvete. Høhø Er det ikke et utrykk som sier "Like barn, leker på vest"? Haha, de sier så. Eller "Rike barn leker å vest" Endret 5. januar 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Brunt og grønt er da en heftig kombinasjon! Det er ikke snakk om fargene for å si det sånn. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Så faktisk en gutt på skolen i går med grønn onepiece og brune uggs. Det tar seg bra ut... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Der fikk jeg min billett til forhåndssalget, greit å ta med fruen selv om hun ikke har billett? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hun kan bare melde seg inn hun og, så får hun en bilett. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Har ikke fått min invite enda Edit: Den lå i søppelboksen Endret 5. januar 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå