thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Kavinsky har å bli med. bebeluv også. Endret 5. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Tabibito har topp mat og hyggelige ansatte Kavinsky har å bli med. bebeluv også. Ja! HELE gjengen Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hvem er det egentlig som bor i Oslo-området her? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Oslo-gutt her Nei, ikke typ Tina og Bettina i 10B på Smestad Ungdomsskole, men oppegående! Endret 5. januar 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg har jo allerede presentasjonsangst for antrekket. Kan se for meg heftig rynking av neser og sure miner fra andre deltakere når antrekket ikke er top notch Dere kommer sikkert til å le av knappen jeg mistet på jakken jeg tok med meg oppover :/ Endret 5. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Lol, ikke ta det så tungt Sy på en ny en da vel. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Har store planer. Men det er Bruuns Bazaar og jeg finner ikke ekstra-knappen. Får spørre om de har mulighet til å ordne på på S&S. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Haha, blir ikke RTW eller avantgarde, altså! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Nei. Det blir å få en ny knapp og sy den på. Men nå tar jeg kveld mine herrer. Skal opp kl 07 i morgen. Satser på å se flere påmeldte når jeg kommer hjem! Endret 5. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hehe, tar kvelden selv! God natt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Hvem er det egentlig som bor i Oslo-området her? Bor 45 minutter unna, men ikke f om jeg tør å møte dere med det klespresset jeg står ovenfor da Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Haha drit i det da. Vi bare tuller. Jeg møter i jeans, boots, losjakke, ullgenser og v-hals tenker jeg. Bare kult om flere blir med! Endret 5. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 For et rykte vi har skapt, gutter! Det er forskjell på det vi linker til her, og sånn vi går kledd privat! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg møter i kjole og hvitt. Lol. Jeg kommer ikke til å pynte meg bare så det er sagt. Når jeg shopper liker jeg å ha på meg litt behagelige klær, så det blir sikkert en eller annen cardigan + en flanellbukse eller noe på meg. Edit: Jeg fant forresten et kult program på tv, så jeg gadd ikke legge meg alikevel Endret 5. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Betyr det at du kommer i UGGs? O_o Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 På trass kommer noen til å møte dere med OnePiece Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 På trass kommer noen til å møte dere med OnePiece Haha, det var jo noen som klarte å si at de synes det var sexy med onepiece, husker ikke hvem. Var noen her inne. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Store posete ting er jo EKSTREMT sexy. Nei huff, man må nesten synes synd på dem som liker det :/ Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Alexander, den dagen du finner Uggs i min skosamling skal du få lov til å brennmerke "jeg er harry" i pannen min. Med mindre jeg finner på å kjøpe dem som tøfler da, det har jeg faktisk vurdert Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Alexander, den dagen du finner Uggs i min skosamling skal du få lov til å brennmerke "jeg er harry" i pannen min. Med mindre jeg finner på å kjøpe dem som tøfler da, det har jeg faktisk vurdert Jeg har det, bruker dem hele tiden. Godt, spesielt nå på vinteren. Som tøfler, that is. EDIT: Spesielt på fjellet Endret 5. januar 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå