thrice Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Canada Goose ser bedre ut, bare synd det har fått det helvettes fjortisstempelet! Tenkte meg enda en parka fra Canada Goose i marineblå jeg hvertfall. Nettopp. Derfor jeg er skeptisk til å kjøpe en. Det er riktignok ikke så mange som bruker det i Kristiansand, men når jeg var i Oslo i jula kunne man ikke gå et kvartal uten å se 3 stk med sammme jakke. Derfor jeg ser etter alternativer. Hvor mye koster disse Canada Goose, forresten? Siden kvaliteten og aktiviteten i skotråden ikke er allverdens så spør jeg heller her. Hva syntes folket om slike sko som dette? (til penere anledninger og sammen med dress/blazer etc) <a href="http://www.whyred.se/website1/1.0.1.0/78/1...od_prod_grp-s1/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.whyred.se/website1/1.0.1.0/78/1...od_prod_grp-s1/</a> Vurderer noen som er relativt like fra Matinique (men en mye penere pris). Jeg tror det kan bli kult for å gjøre antrekket litt "røffere" samtidig som det er pent Endret 4. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 thrice, betalte 5700 på Follestad. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Gah! Det er dobbelt så mye som jeg vil bruke. Hva er oddsen for at man får tak i noe på salg? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Sånn ca. 0... Uansett burde du droppe Goosen. Det var "kult" da jeg gikk i åttende, og det er ganske mange år siden. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Føl deg fri til å komme med et bedre forslag. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Er ikke så fan av parkaser så jeg har ingen anelse egentlig... Men kjøper du en Goose skal det godt gjøres å ikke se fjortis ut. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Aff. Hater det her. Når jeg ikke ser etter mer klassiske plagg føler jeg meg som en fisk på land. Endret 4. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Har et magasin et sted med en oversikt over en masse parkaser. Kan ta en liten titt etterpå hvis jeg husker det:) Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Kjøp deg jakke fra Acne Acne shop den er tom på tilbud. 350 euro. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Det er ikke helt min stil, Barbie, men takk for innsatsen. Hadde vært kjempeflott om du kunne gjort det, Fredrik Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Ser ut som min kjære har ryddet litt i bladkurven uten å si fra, men jeg skal lete litt mer. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Er det slike at dere gutter skal på før-salget eller på en vanlig dag? Før-salget på meg! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Regner med at jeg stikker innom en tur på pre-sale jeg og... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Kan vi ikke møtes a, gutter? Hadde vært kult. Spise litt først, også salg? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Det kunne vært kult og møtes. Jeg meldte meg inn som "venn" i dag, men har ikke fått noen mail. Håper jeg får lønn før torsdag. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Send mail til: [email protected] , så fikser vi det! Jeg fikk penger for vårsemesteret av farmor i dag, så det blir vel noe Endret 4. januar 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Noen kompiser av meg gjorde det i sommer, de fikk inviten dagen etter de meldte seg inn! Keep me posted Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jeg kan godt fikse bord et sted. Tabibito er greit for sånne småe gatherings. Asiatisk mat EDIT: De som vil være med, kan forsåvidt sende meg en liten hilsen/mail: [email protected] , så fikser jeg resten. Endret 4. januar 2010 av Charles Bass Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg sender mail nå. Er med hvis jeg får penger og svar på e-post Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hadde vært kult å møtes ja, men jeg er desverre ikke 100 % sikker på om jeg er ledig på torsdag.. Kan vi ikke slenge opp en tråd hvor folk kan melde seg på da? Så setter vi en frist til onsdag kveld eller noe, så vi får bestilt bord et sted! Litt greiere enn å gjøre det i denne tråden, for her blir ting fort borte. Edit: Ah, så ikke posten din Alexander, men fortsatt en god ide å lage en tråd tror jeg, for det er ikke sikkert alle som vil komme får det med seg nå! Endret 4. januar 2010 av fkm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå