Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

siden jeg ikke greier å lage frisyren min med gele/vox (bare noen ganger), men jeg greier det med vann.

Så hva synes dere om hår spray som gele/vox?

kjøpte nettopp, Garnier Fructis style HARD instant hold fixing spray, men jeg bruker, gele fra garnier på siden og bak hodet. sprayen brukes bare oppå hode.

 

44,- spray

55,- boks

= 99,- til sammen.

 

er det noe bra?

Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli rimelig lei norske kjøpesentre - dersom Olav Thon leser dette nå vil jeg gjerne oppfordre ham til å drite i de samme butikkene (finnes det ETT kjøpesenter i Norge uten Cubus, H&M, G-sport/Intersport, Dressmann og Match?) og heller satse på nye, "nisjebutikker".

 

Jeg krever ikke Gucci - men tenk så kult det hadde vært om Oslo City fikk gjennomgå en "Extreme Makeover"! Oslo City bør jo være et attraktivt sted for turister også (med så mange hoteller i nærheten) - butikker som Sand, Boss, FilippaK, JL (kan ikke tro jeg skrev det) og kanskje Armani bør jo være midt i blinken for Oslo City.

De fleste sentre inneholder bare de samme juggel-butikkene uansett. I visse tilfeller er det til og med felles eiere/investorer både i sentrene og noen av de store kjedene, so you do the math. I andre tilfeller det snakk om lukurative avtaler mellom butikkjeder og senterkjeder. F.eks opplevde jeg at en butikk ble kastet ut av et senter her hvor jeg bor etter at senteret byttet eier og ble til en senterkjede. Årsaken var at denne senterkjeden hadde en avtale med en konkurrerende butikk, og resultatet ble altså at leiekontrakten ikke ble fornyet fra senterets side.

 

Det virker også som de mest kommerse sentrene har en profil som gjør at de kun fokuserer på de store (men ofte akk så kjedelige) kjedene, og tror at folk gleder seg spent til nok et senter med Cubus, Dressmann osv. Som om de skulle finne noe nytt og spennende der :nei:

 

Løsningen er nok å oppsøke butikker utenfor sentrene, men mange spennende butikker ligger litt avsidesliggende til og man må nesten ha hørt om dem for å finne dem. De største gatene blir også kjedeligere for hvert år som går - se f.eks på Karl Johans gt. Den ene butikken etter den andre har gått konk eller blitt tvunget til å flytte, og resultatet blir vel én Dressmann på hvert gatehjørnet. Hvis ikke folket til slutt våkner opp...

 

PS. Tror det er en Sand-butikk på Byporten (naboen til Oslo City).

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
siden jeg ikke greier å lage frisyren min med gele/vox (bare noen ganger), men jeg greier det med vann.

Så hva synes dere om hår spray som gele/vox?

kjøpte nettopp, Garnier Fructis style HARD instant hold fixing spray, men jeg bruker, gele fra garnier på siden og bak hodet. sprayen brukes bare oppå hode.

 

44,- spray

55,- boks

= 99,- til sammen.

 

er det noe bra?

Har du hanekam eller noe? Personlig liker jeg ikke spray.

Lenke til kommentar

Spray er vansklig å få bra . men sist jeg tynnet håret mente frisøren at jeg burde prøve det. Har vel ingen spray stående på badet mitt hjemme, men bruker det av alle steder, på badet mitt på sommerstedet... Blir greit, men må gnis og knas og gres og alt mulig. Tror egentlig det er en smaksak om man velger spray eller voks.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg liker at håret er litt småstivt. ;)

Urk. Jeg kan ikke fordra det. Hvis man er ute i regnet med spray i håret, så forflytter alle kjemikaliene seg ned i ansiktet og etser deg bort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...