HOHOHOHO222 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Latterlig om butikken ikke ihvertfall kan komme med en prøve-skjorte som viser passform og størrelse... Jeg missliker sterkt å kjøpe ting uten å ha prøvd dem. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Dumpet nettopp ned en mail fra S&S. INVITASJON FØRSALG 7. JANUAR KJÆRE STEEN & STRØM VENN Vi inviterer til vårt eksklusive FØRSALG og til LANSERING av Steen & Strøm Venn FORDELSKORT! DATO: Torsdag 7. januar TID: Kl. 19.30 -22.00 Alle som henter sitt fordelskort i kveld, får automatisk tildelt 1000 poeng! Det koster ingenting å ha fordelskortet, det innebærer kun faste Venn-rabatter og andre fordeler for deg som Venn. VELKOMMEN! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kommer du a? Cuz I'll be there for sure. Fikk den nettopp selv. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 hva innebærer poeng i fordelskortet? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg må bare spørre, hvordan har dere blitt "venner" av alle disse store klesbutikkene? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Nå er ikke jeg venn, men alle vi andre kan vel dukke opp til salget eller er det en lukket begivenhet? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hvorre™: S&S: http://steenogstrom.no/Venn/ Eger Karl Johan: http://www.egerkarljohan.no/nyhetsbrev.aspx Filippa K Skovveien: Skrev mailen min på en liste i butikken Tiger of Sweden Hegdehaugsveien: Skrev mailen min på en liste i butikken Blåbær: Det er i utgangspunktet et "lukket" arrangement, hvilket vil si at du må ha invitasjon. Allikevel var det mulighet for å få inviter på magasinet på pre-saledagen i sommer. Da måtte du fylle ut et skjema i butikkene som gjør deg til S&S-Venn, også får du komme inn. Endret 4. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hvorre: Det går rykter om at vi kler oss pent, og etter mye om og men finner butikkene e-post-adressene våre, og inviterer oss på all slags begivenheter Neida, man melder seg på et sånt nyhetsbrev og skriver inn navn og e-mail, så får man oppdateringer og beskjeder iblant. Blåbær: Til førsalget vil jeg tro du trenger invitasjonen, men ikke til selve salget, som starter på fredag. Du kan fortsatt melde deg på. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Aha...tenkte meg egentlig det var noe lignende sånt Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen som kan tipse en uerfaren shopper om noen butikker i bergensområdet som selger peacoats av god kvalitet? Jeg har ikke noe spesielt budsjett, men over 5000,- er uaktuelt. Aller helst vil jeg holde meg rundt 2-3k (eller lavere), men som sagt så gir jeg meg selv relativt frie tøyler. Ser også etter noen sko som tåler denne istiden vi befinner oss i, men samtidig er stilige nok til en bytur i nattetimene, men det er jakken som har hovedprioritet. Kan man forresten spørre om slikt her? Ikke at det betyr så mye, har jo allerede spurt, men følte ikke at det var verdt en helt egen tråd. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Tipper du klarer å finne noe på Kløverhuset! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har en fra Filippa K som kostet 2700,- og er veldig fornøyd. I Bergen selges det her. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Se der ja, dere er mer kjent i min egen by enn meg selv. Fantastisk. Nova og Retro hadde jeg helt glemt. Kjøpte nylig en fantastisk frakk fra J. Lindeberg hos Scabal (på Kløverhuset ja), så tar nok en tur der også. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kommer du a? Cuz I'll be there for sure. Fikk den nettopp selv. Vet ikke hvor populært det hadde blitt i hjemmet om jeg hadde stukket av med den ene bilen og kjørt 4 timer for å dra på salg, så jeg må nok dessverre droppe det. :/ Får ta det igjen når vi skal på Oslotur med klassen for å dra på utdanningsmesse. De har kommet med en herlig ordning slik at vi får 14 dager fravær fjernet, så da kan man droppe en treg fredag og få en langhelg i Oslo. Passer utrolig greit med denne turen på torsdagen! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 wow, kommer dere helt fra Arendal til Oslo på en vanlig skoledag? :o Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, det er planen. Tror vi drar 8, er der rundt 12, er på messen til 4, hjemme til 8-9. Vurderer derfor å skippe fredagen og ta en langhelg hos en kompis. Lenke til kommentar
Syncronized Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hvorre, Homme, Henrik C, Jonas +++, lite spørsmål! Hvordan er økonomien deres egentlig? Ser dere stadig vekk kjøper skjorter/sko/you name it til en pris klasse som er vel litt over den vanlige mannen i gaten. Endret 4. januar 2010 av Components Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Uten at jeg vet noe om økonomien deres, så kan jeg bare si at det meste i livet handler om prioriteringer. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Eventuelt sponset av mor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå