thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Selv om jeg pleier å være en relativt fast nattrangler skal jeg jobbe fulltid neste uke, så må ta kveld. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Selv om jeg pleier å være en relativt fast nattrangler skal jeg jobbe fulltid neste uke, så må ta kveld. Og jeg skal på salg i morgen! Natta Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hvor da? Natta Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hvor da? Natta All over the place. Skal kjøpe parka, også er det jo salg på S&S, kanskje Øye, Tatler. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) ss Endret 6. april 2011 av Cucum(r) Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Har S&S begynt? Står jo ingenting på nettsider og ingen "venner" her inne har tydeligvis mottat invite til pre-sale. Selv håper jeg Øye har starter i morgen, føler de har mer salg enn S&S, i sommer var det jo 50 % all over the place der. Satser på en H&J-bukse der i alle fall. Endret 4. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Hvis ikke S&S har starta salget, skal jeg nok få salgspriser uansett Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Selv om jeg pleier å være en relativt fast nattrangler skal jeg jobbe fulltid neste uke, så må ta kveld. Og jeg skal på salg i morgen! Natta Da sees vi kanskje i morgen Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Blir en bytur på meg i dag også, må bare se Top Gear og manne meg opp til å gå utenfor døren. Og så må jeg prøve å få tak i et par av de jeg kjenner som jobber i byen, for hvis salget ikke har startet og jeg har sløst halve morgenen på å gå ned i kulden blir jeg litt småsur. Skulle hatt flere fra Arendal her! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 4'sho. Snart tømt en halvliter kaffe og er klar for å lete etter noen godbiter på salg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Skulle gjerne ha møtt deg for å bruke litt plastikk, men kan ikke Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Skulle gjerne ha møtt deg for å bruke litt plastikk, men kan ikke Ble bomtur! Det eneste plastikken ble brukt til var å kjøpe inn mat til en god middag ettersom jeg ikke fant klær. S&S starter salget på torsdag, så regner med en invite til pre-sale kommer snart. Gunnar Øye, Tatler, Ferner, Kase og Acne hadde heller ikke startet. Eger hadde 30 % på en del, samme hadde Follestad, men der var det ikke anledning til å prøve skjorter før man kjøper de og det syns jeg blir litt håpløst. Fant heller ikke de navy chinosene fra H&J hos Øye, så ser litt mørkt ut Edit: S&S starter salget fredag, pre-sale torsdag. Endret 4. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Bomtur her også, endte opp med én skjorte fra Acne. Småskuffet. Fikk den til halv pris da, så det var ikke altfor ille, men ville gjerne hatt litt mer. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Er ikke så mye det har startet her i Rogaland. Endel 30%, men ikke noe særlig utvalg. Endte hvertfall opp med Mad Men s1 i dag. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Hadde 30%-50% på Kompanii, samt 30% på et parti Gant-varer på Corner. Ikke noe fantastiske greier, var ganske kjedelige varer, så endte med å dra derfra tomhendt. Satser på at det kommer salg på litt resten av butikken. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg irriterer meg så jævlig over at at mange butikker har som praksis at man ikke kan prøve skjorter. Det har jeg dummet meg ut på et par ganger for mye, så never again. Men det er som oftest bare å bli litt sur, så får man prøve Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Ja, det er helt håpløst. Skjønner at de ikke er interessert i å brette skjorter hele dagen, men det er ganske er et håpløst prinsipp å jobbe etter sånn rent økonomisk. Mange dropper nok å handle på grunn av det, vet jeg gjorde det. Satser på at onsdag/torsdag blir gode dager i handlegatene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Ikke prøve skjorter? Hva slags tull er det da? De to skjortene jeg prøvde måtte pakkes opp, da de lå ferdigbrettet, men var ikke noe problem. Nå er det sikkert litt forskjeller på en butikk på <100kvm og en stor kjede, men fortsatt. Teit praksis. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Haha, ikke prøve skjorter? Så enormt mange passformer det er er det litt sjukt. De burde ihvertfall ha én av hver modell man kan prøve, så kan man evt. bare velge en annen farge etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå