Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hehe, jeg forstår fullt og helt hva du mener. Å feriere med slike, en skal selvfølgelig ikke dra alle over en kan, er irriterende mest på grunn av at de er så forbanna høylytte og tar mye plass. Personlig syns jeg Sharm ikke helt er Egypt pga. den massive charterturismen. Det minner meg om noe de sier i en Family Guy-episode, som er noe noen andre aldri ville ha sagt. "That italian family at the table next to us sure is quite". Maldivene høres sweet ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Personlig syns jeg Sharm ikke helt er Egypt pga. den massive charterturismen. Jeg var der ikke for Egypt, jeg var der for å dykke, så det er ikke så farlig for min del. Det er bare dritt at det ikke finnes hvertfall et dyrt hotell der, så jeg hadde sluppet unna de verste bråkmakerne, for dykkingen der er jo bare helt utrolig! Synd at alt annet med stedet er negativt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg har vært i Egypt, nærmere bestemt Sharm El Sheikh for å dykke. Neste gang jeg skal på ferie for å dykke blir det Maldivene eller noe i stedet, for Sharm er litt over the top charter-ish for min smak... Jeg er utrolig lei fulle briter, russere og italienere for å si det mildt. Problemet er rett og slett at det er for billig å dra ditt, og selv de dyreste hotellene er så billige at hvem som helst har råd til å bo der. Når jeg drar på ferie er faktisk litt av poenget å slippe unna alt harry pakk ffs. Sorry for utbruddet, men er litt irritert Jeg ser den. Tok en spontantur forrige vinter med en kompis for å komme bort fra kulda og var 2 uker i sharm. Var gøy å snorkle og reise inn til Cairo osv, men resten av tiden gikk med på å ligge på stranda og spise. Kan vel legge til at en vennine av meg er dykkeinstruktør, og hun synes Thailand er veldig bra. Endret 3. januar 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg vet at Thailand er bra, men jeg har aldri vært noe Thailand-fan! Jeg hadde aldri nærmet meg et sted med stranden som hovedfokus hvis det ikke var for dykking. Jeg holder meg egentlig mest til storbyferier, for da kan man komme seg unna alt maset med charterturistene! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hvilket hotell lå du på fkm? Har to kompisser (brødre) som lå på Hilton shark bay resort. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Four Seasons... The Peninsula Bangkok ftw! Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg trenger en skolesekk. Forslag til hvor jeg bør lete, eller til konkret produkt? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Four Seasons... The Peninsula Bangkok ftw! Lol, jeg har aldri vært i Bangkok, og har aldri tenkt meg ditt heller Jeg har av en eller annen grunn en fryktelig avsmak for Thailand.. Men FS funker som regel bra uansett hvor man drar! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 ^Og jeg som trodde jeg var den eneste som ikke liker Thailand (har dog aldri vært der). Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Har aldri vært der jeg heller. Jeg får så utrolig charter/pervo/småbarnsfamilie-feeling av det! Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Ikke dra dit heller. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg slenger meg på AnewZ og fkms tanker. Finner det ikke fristende å reise til Thailand. Skal jeg til Asia frister Malaysia veldig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Tja, skal du til asia anbefaler jeg deg å ha vært minst to uker i Japan og en måned i Kina før du drar noen andre steder. Utrolig kule land, som er utrolig varierte. Har du vært der er nok ikke Malaysia et dårlig valg nei. Har lyst til å dra ditt selv. Kanskje vi kan ha et mote og velværetreff i Malaysia? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Er faktisk reiseruten min. I tillegg til 3 uker i India. Hadde jeg hatt råd til det hadde jeg lett vært med til Malaysia. Kompisene mine sier det er helt fantastisk når det kommer til mat og mote. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Kuala Lumpur er høyt oppe på listene over byene jeg vil besøke. Frem til nå har jeg kun satt mine ben på det europeiske kontinent. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 India er genialt. Jeg har også litt lyst til å dra til Pakistan. Når skal du reise om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Malaysia er fin fint Kuala Lumpur has yet to see me. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Pakistan Karachi og Lahore virker som en spennde byer. Kjipt at det skal være så mye uro i landet, og landene rundt forsåvidt. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg hadde aldri nærmet meg et sted med stranden som hovedfokus hvis det ikke var for dykking. Reis til Miami, og eg garanterer at du endrar oppfatning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå