Pinup Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 tulla Hahah, dø. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Noen som har handlet fra nettsiden til Moods? erfaringer tas imot med glede Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Nope, og jeg tviler egentlig på at du finner noen folk her inne som har erfaring med de heller. Hvilken informasjon er du ute etter uansett? De er nok en seriøs nettside som sender ut rett vare osv. om det er det du lurer på. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 joa, regnet med at de er seriøse, men tenkte egentlig på hvor fort varene kommer, står 1-2 virkedager, + 1-2 virkedager med posten, men om det er det reelle er jo uvisst Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Faen. Jeg har begynt å nyse. Dette lover dårlig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hørtes ikke mye bra ut. Selv har jeg vært frisk som en fisk nå altfor lenge, selvfølgelig med unntak av noen skulkedager på skolen hvor jeg er "syk". Kan ikke bli syk jeg, 18-årsdag nå til helgen (på søndag, lover dårlig for mandagen). Så reiser jeg til Roma om rett under en mnd. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg har hatt influensa to ganger siden sommerferien, så regner med at om det eventuelt er noe H1N1 inne bildet har jeg hatt det. Vaksinen skal jeg ikke ta i alle fall. Jøss, AnewZ, blir stor gutt og greier Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hehe, jeg SKAL i 18-årsdag. Ikke ha det selv. Har ikke tatt vaksinen jeg heller, folka blir jo bare syke av den. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Ah, men det å dra i 18 års-bursdager er gøy det og! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hehe, jeg SKAL i 18-årsdag. Ikke ha det selv. Har ikke tatt vaksinen jeg heller, folka blir jo bare syke av den. Jeg har ihvertfall ikke planer om å ta vaksinen. Jeg tror ganske enkelt myndigheten bruker dette for å se hvordan vi hadde reagert på en ekte pandemi. Hva skal du i Roma? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Klassetur, så jeg skal se på mye kunst og andre historiske deler av Roma. Så blir det nok litt festing og handling Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Det hørtes jo ikke akkurat ille ut... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Høres fortreffelig ut. Greit misunnelig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Gleder meg ja, en hel skole uke går bort også Mye god mat i Italia er det også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 For ikke å glemme italiensk rødvin! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg tror jeg kunne trengt noe lignende AnewZ, er fantastisk lei av særemne nå... Og jeg har ikke engang startet ordentlig, har bare masse løse tanker, gjør litt surr som jeg forkaster og så er jeg tilbake på scratch. Hurra! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Hva skriver du særemne om? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg lurer på å skrive om kulturen rundt Appleprodukter, etter å ha sett filmen MacHeads, men jeg vet ikke om jeg klarer å skrive 10-15 sider om det. Så hittil har jeg lagd en kjapp webside, og så planlegger jeg å slenge inn litt bilder, et par sider tekst og et par videoklipp, og kalle det sammensatt tekst og koke opp noe greier om hvor godt alt henger sammen og slikt. Usikker på om jeg får godkjent den idéen, men sammensatte tekster er godtatt, så lenge man kan begrunne det, såvidt jeg forstår. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg er egentlig fantastisk lei alt som heter skole...Siste halvåret på videregående sparkes i gang i morgen tidlig klokken 08.00 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Russetid russetid russetid, gled deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå