Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Hvorre™ her. Kjøpt deg in-ear øreplugger til bruk når du sitter på bussen, går til skolen etc. Så kan man heller kjøpe et skikkelig godt headsett å ha hjemme når man skal lytte til musikk. Da trenger du heller ikke tenke på designet.

 

e:leif

Endret av Vowels
Lenke til kommentar
Går det an å få tak i en litt liten Mulberry lommebok til i overkant av 1000 kroner? I så fall hvilken?

Jeg kikket på et par for noen måneder siden, og de billigste fra Mulberry lå på litt over tusenlappen med kursene som var da.

Finner blant annet en med myntlomme til rundt 1500, med mindre jeg husker veldig feil.

Lenke til kommentar
Feil formulert :) han kommer stadig vekk innom klassen min, han er vennen til noen i klassen min. Hvis Torjus sier deg noe?

Evensen? Gammel venn fra barneskolen det. :) Men dæven, går du på Røyken? Liten verden..

Siste stedet i hele forumet jeg hadde forventet å finne stedsnavnet Røyken, tydeligvis flere av oss her inne :p

Lenke til kommentar

Fare for at jeg bare har vært inne og snoket litt tidligere! Men takk for det :) Skal se om jeg får slengt ut noen bilder!

 

Leter forøvrig etter et grått slips, ikke shiny, men i et matt litt "grovt" materiale. Skal være tynt og kunne brukes på samme måte som mange bruker tynt, svart slips. Hvis noen skjønner.

Lenke til kommentar

Hahaha, sannelig ikke dumt! Man finner mye fint på Røyken VGS... Skal sies at det er også en god del som kan kle seg også :)

 

Ang headset skal jeg selv bestille Klipsche Image S4 som har fått mye skryt, relativt små in-ear og synes ikke spesielt godt når man bruker de :)

 

Klipsch%20Image%20S4.jpg

Endret av Chris_lox
Lenke til kommentar
De finner man overalt, uansett.

 

Syns forresten det har blitt vanskeligere å oppdrive bukser som er slimme i beina, uten at de blir skin-tight hele veien. Snakket med jentene på Zoda om dette og de sa at bredere ben var på vei in igjen, WHAT?

Du har vel rett.

 

Så enig! Skulle egentlig kjøpe et par til kjæresten, men fant bare et par. Tror de var fra ToS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...