Jonas. Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Herlig, når på dagen? bebeluv: Er jo logisk, hvis det vanlige salget starter på en mandag. Eger burde jeg dra innom, har litt som må byttes der. Endret 2. januar 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Studielånet kommer nok ikke før deeet :\ Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Aff. Jeg har glemt å betale semesteravgift. Blir nok ikke noe shopping på meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Herlig, når på dagen? bebeluv: Er jo logisk, hvis det vanlige salget starter på en mandag. Eger burde jeg dra innom, har litt som må byttes der. Er vell heller at jeg ikke visste at S&S startet salget på mandag. Er mange butikker som ikke starter salget 4. selv om de fleste gjør det. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 På en søndag? Det jeg har hørt, men kan godt hende jeg tar feil. Jeg er ikke engang "venn" av S&S Magasin. Lenke til kommentar
master air Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Steen og strøm sitt salg i fjor var vel nærmere midten/slutten av januar i fjor. Jeg fikk en mail fra SS rett før jul som sa de skulle ha en lukket kveld hvor de skulle dele ut fordelskort til de som er venn av steen og strøm, men noe etter det har jeg ikke hørt noe. Glemte selvfølgelig å spørre da jeg var innom i romjulen. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Har en konto jeg kan låne fra fremtil studielånet kommer Verre er det om man trenger invite, for den har ikke kommet enda, uheldigvis. Edit: Fikk denne 21.12 KJÆRE STEEN & STRØM VENN! Julaften er like rundt hjørnet. Er du en av dem som ikke har blitt helt ferdig med gavehandelen er det tips å hente nedover i vennemailen! Snart nytt år! I 2010 lanserer vi Steen & Strøm Venn fordelskort. Dette kortet vil gi deg enda flere fordeler som Venn. Fordelskortet er å hente under vårt eksklusive førsalg i januar. Men først ønsker vi deg en riktig God Jul og Godt nytt år! Vennlig hilsen Steen & Strøm Magasin. Har ikke hørt noe etter dette selv Endret 2. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Bebeluv: Da så. Blir vel ikke så mye nytt på meg heller, prioriterer annet akkurat nå. Men om to uker kommer karakterkortet, så da blir det kanskje noe nytt Endret 2. januar 2010 av Jonas. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Noen som tør å gjette hvilke fordeler det kortet gir? Er det vits å hente et slikt ett? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Feks. de ganger det kommer tilbud ang. 50 % på jeans hos Nudie (feks.) og man må printe ut mailen for å få dette, kan man nå bare vise kortet. Mine to cent Endret 2. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Da ser jeg ingen vits å hente et slikt kort. Såvidt jeg har erfart har de sjeldent tilbud på noe som fanger min interesse. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Tror jeg tar det, er ikke akkurat noen stor belastning å bære rundt på Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Har fått den samme, Kavinsky, og heller ikke hørt noe etter det. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) 10 januar i fjor var i alle fall salget på S&S godt i gang, for da tok politiet oppstilling utenfor med hester og pansrede bilder i forbindelse med demonstrasjonene mot Gaza-krigen. Husker det da jeg stod i vinduskarmen hos Ralph Lauren og så på Endret 2. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Ser ut til at vi alle holdt standaren. Er ikke du litt ung til å være forlovet, Alexander? Nei, jeg synes ikke det For oss på BI: Er det noe som skal betaler i år, i tillegg til de 30.000? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Linkene i signaturen din virker ikke så godt, Alexander. Forøvrig godt å ha deg tilbake! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Linkene i signaturen din virker ikke så godt, Alexander. Forøvrig godt å ha deg tilbake! Fikser det senere, orker ikke nå. Takk for det! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Finnes det headsets som faktisk ser bra ut, eller er det greit å bruke et som gir god lyd? Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 De fleste headset som gir god lyd har ofte et enkelt design, i motsetning til de fra Skullcandy og Wesc som både er grisestygge og har dårlig lyd. Headset ser jo aldri pent ut, men skal man bruke det så prioriter lyd over design Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 agreed. Headset med lyd over de med 'kult' design, then Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå