Bebeluv Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Det ble lilla dress fra Bertoni, med hvit dobbelmansjetts skjorte, tofarget mansjettsknapper (sort/hvit), bowtie, hvit pocketsquare, og sorte boots. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Er spent på dressen, bebe! Må få sett et bilde av den. Her ble det grå penbukse, lysblå skjorte, lavendelfarget v-hals og et lilla slips (mørkere lilla en hva v-genseren var). Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Her har du hvertfall bilde fra hjemmesiden http://www.bertoni.dk/#/collectionBertoni Skal se om jeg får lastet opp bilde en dag. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 1. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2010 Hugo Red Label Grey Bunar Har sett denne tidligere på Follestad, men ser nå at den ikke lenger er i deres sortement (Ihvertfall nettbutikken), noen som vet om den fortsatt er å finne der? (Svært usikker på størrelse, så må prøve den på forhånd). Noen som har en formening om kvaliteten? Du betaler for merket så vidt jeg vet. Se om du finner noe fra Hackett. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 I'm back, happy new year AnewZ! Er ikke rart jeg klarer holde meg unna dere. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Yay, hvordan ble din nyttårsaften? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 I'm back, happy new year AnewZ! Er ikke rart jeg klarer holde meg unna dere. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Yay, hvordan ble din nyttårsaften? I'm back, happy new year AnewZ! Er ikke rart jeg klarer holde meg unna dere. Den var sånn jeg ville ha den! Sammen med min forlovede og familie. Jeg trengte en rolig nyttårsaften etter jul og romjulspartying Dere da? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Venner og kjæreste, med god mat og champagne! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Dere da? Gode venner, utsøkt mat og champagne Endret 2. januar 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Ser ut til at vi alle holdt standaren. Er ikke du litt ung til å være forlovet, Alexander? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Godt nyttår ja Alex Nyttår ble tilbragt med venner, to forsvunne sjampiss flasker og alt for mye vodka. Dagens innkjøp: Vinrød chinos fra NN07 og Navy 1-button blazer fra Acne. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Ser ut til at vi alle holdt standaren. Er ikke du litt ung til å være forlovet, Alexander? Hvor gammel er han? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Han blir vel 20 eller 21 dette året. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 2010 ble innviet med gode venner og altfor mye champis... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Han blir vel 20 eller 21 dette året. Mener han er like gammel som meg, noe som vill si 20 i år. Nyttårsaften var med venner, og det ble altfor mye drikke, og har fortsatt to champagneflasker igjen. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Når var/er det pre-sale på Steen & Strøm? Har ikke fått invitasjon, selv om jeg er "venn"... Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Det er i morgen, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 På en søndag? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har heller ikke fått!!!!!! Faen da. Kun til Eger Karl Johan sitt, mandag klokken 08.00. Noen forresten som vet når Gunnar Øye starter sitt salg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå