Homme Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Sånn bortsett fra at ingen av oss har tatt ut lønn siden de startet og vi ikke får gjort noe på den måten vi faktisk hadde planlagt, så kjempe bra:) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Godtnytt år ja gutter og jenter! Endret 31. desember 2009 av AnewZ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Dere vet at jeg ikke skriver her lenger, men en hilsen fortjener dere alle! Godt nyttår, alle sammen, en kjempegjeng er dere!!! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 ^ Gi meg deg selv som skribent på mote-delen igjen som nyttårsgave til meg ? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Godt nyttår, A! Jeg kommer til å savne deg Er innom Fashionista daglig! Likte Adam Lippes-intervjuet. Endret 31. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 ^ Gi meg deg selv som skribent på mote-delen igjen som nyttårsgave til meg ? Du vil faktisk ha meg tilbake? Godt nyttår, A! Jeg kommer til å savne deg Er innom Fashionista daglig! Likte Adam Lippes-intervjuet. Tusen takk Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 ^Selvfølgelig! Det tror jeg absolutt alle vil. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 ^Selvfølgelig! Det tror jeg absolutt alle vil. Den dagen jeg får 50 kommentarer på et blogginnlegg, da er jeg her! Det er bare å planlegge <3 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 ^Selvfølgelig! Det tror jeg absolutt alle vil. +1 !! Godt nyttår folkens, gleder meg til i morgen skal bli bra. Veldig glad vi har terrasse i leiligheten, slippe å styre med masse klær osv og ut før 24 for å finne en spot for å se på og sende opp fyrverkeri. Så det var ett spm om hva som skal drikkes i morgen, vel har vel ett god utvalg. Jeg har en mangum flaske med Möet, så blir det vel noen Mojitos, pils, GT og annet morro! Nå er det på tide å finne sengen, kjenner jeg meg selv rett blir det nok en lang dag i morgen. Kos dere alle sammen. Lenke til kommentar
SML Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår, alle moteløver i diskusjon.no! Ønsker alle en trivelig dag og et veldig godt nyttår Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår alle sammen! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 ^Selvfølgelig! Det tror jeg absolutt alle vil. Den dagen jeg får 50 kommentarer på et blogginnlegg, da er jeg her! Det er bare å planlegge <3 Må alle være fra forskjellige personer? Hvis ikke klarer jeg det på cirka et halvt minutt! Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår, og takk for det gamle! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår! Håper på et enda bedre år med mote&velvære gjengen. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår, ja! Lenke til kommentar
Nash Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Henrik C har ny fresh avatar Jeg liker det! Et godt nytt år til dere alle sammen! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Henrik C har ny fresh avatar Jeg liker det! Et godt nytt år til dere alle sammen! Jess, må jo endre noe før det nye året! Godt nyttår! Håper på et godt 2010 med gamle og nye medlemmer. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Kjøpt meg ny genser, Filippa K v-neck Denne, bare i mørkeblå Endret 31. desember 2009 av multisync Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Hugo Red Label Grey Bunar Har sett denne tidligere på Follestad, men ser nå at den ikke lenger er i deres sortement (Ihvertfall nettbutikken), noen som vet om den fortsatt er å finne der? (Svært usikker på størrelse, så må prøve den på forhånd). Noen som har en formening om kvaliteten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå