Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Det aner jeg ikke noe som helst om, men jeg vil tro det sliter på hårsekkene å skulle skure ut dritten.

Trenger ikke skure den ut. Gjør meg ingenting å ha litt rester i håret. Nå har jeg nesten ingenting voks i håret (jeg kaller det for ingenting) og håret var stappfullt i går.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jaja. Møtte en frisør på byen sist helg så jeg får få henne til å lappe meg sammen om jeg, av en eller annen grunn, går på en smell etter 7 års bruk.

Lenke til kommentar
Ingen har noengang kalt Oslo City bra på noe vis...

Jeg begynner å bli rimelig lei norske kjøpesentre - dersom Olav Thon leser dette nå vil jeg gjerne oppfordre ham til å drite i de samme butikkene (finnes det ETT kjøpesenter i Norge uten Cubus, H&M, G-sport/Intersport, Dressmann og Match?) og heller satse på nye, "nisjebutikker".

 

Jeg krever ikke Gucci - men tenk så kult det hadde vært om Oslo City fikk gjennomgå en "Extreme Makeover"! Oslo City bør jo være et attraktivt sted for turister også (med så mange hoteller i nærheten) - butikker som Sand, Boss, FilippaK, JL (kan ikke tro jeg skrev det) og kanskje Armani bør jo være midt i blinken for Oslo City.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...