Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Det aner jeg ikke noe som helst om, men jeg vil tro det sliter på hårsekkene å skulle skure ut dritten. Trenger ikke skure den ut. Gjør meg ingenting å ha litt rester i håret. Nå har jeg nesten ingenting voks i håret (jeg kaller det for ingenting) og håret var stappfullt i går. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Vel, rester av hårprodukter kan slite på hodebunnen og gi deg tørr hodebunn etter hvert, noe som kan føre til flass og mye kløe, så vidt jeg vet. Får spørre når hun står opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Jaja. Møtte en frisør på byen sist helg så jeg får få henne til å lappe meg sammen om jeg, av en eller annen grunn, går på en smell etter 7 års bruk. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Endret 23. november 2010 av danilovic Lenke til kommentar
kimman Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Hvor får man kjøpt løse belter uten spenne? Nesten overalt, faktisk.. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 www.beltespenner.com Lenke til kommentar
kimman Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 www.beltespenner.com Synes at han skrev "belte uten spenne".... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Sjekker du webshopen ser du at de også selger belter. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Var ikke store utvalget å skilte med, dog. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Nei det er det ikke, men det er da litt. Endret 25. august 2005 av kengdal Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Var ikke store utvalget å skilte med, dog. belte uten spenne, MEN man kan sette på, eller belte uten spenne; altså helt plain? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Helt plain er jo overalt, H&M f.eks. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 ja, nettopp Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS Endret 23. november 2010 av danilovic Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Har lyst på å kjøpe en gammel blazer. Noen som vet hvor i oslo jeg kan få tak i dette? Var innom fretex i sommer men mistenker alt slikt å bli revet vekk med en gang Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Hvorfor finnes det ikke kjøpesentre som NK i Norge? Var på NK i Stockholm i dag og ble rimelig imponert over utvalget/prisene/kvaliteten. NK får Oslo City (og Paleet) til å virke rimelig lilleputt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. august 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Ingen har noengang kalt Oslo City bra på noe vis... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Vi har jo Norges største kjøpesenter da. De skal bygge den enda større nå. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Er Oslo City norges største? Liertoppen er jo cirka tusen ganger så stort? (virker sånn, i hvert fall) City Syd her i Trondheim virker også en god del større. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Ingen har noengang kalt Oslo City bra på noe vis... Jeg begynner å bli rimelig lei norske kjøpesentre - dersom Olav Thon leser dette nå vil jeg gjerne oppfordre ham til å drite i de samme butikkene (finnes det ETT kjøpesenter i Norge uten Cubus, H&M, G-sport/Intersport, Dressmann og Match?) og heller satse på nye, "nisjebutikker". Jeg krever ikke Gucci - men tenk så kult det hadde vært om Oslo City fikk gjennomgå en "Extreme Makeover"! Oslo City bør jo være et attraktivt sted for turister også (med så mange hoteller i nærheten) - butikker som Sand, Boss, FilippaK, JL (kan ikke tro jeg skrev det) og kanskje Armani bør jo være midt i blinken for Oslo City. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå