multisync Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Godt nyttår alle (er vel sikkert en dag for tidlig for dere men) Neida *stryke skjorte* Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Off, hva skal jeg ha på meg? Noen som har erfaringer med linblazere fra RL? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg vet bare at jeg skal ha på meg hvit skjorte, svart sløyfe, svarte mansjettknapper.... og det er vel det. Svarte sko og svart belte er vel også en fordel riktignok Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Uten bukse? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) ja, hvis ikke jeg skal gå og se om jeg finner meg en grå jobbebukse ellerno Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor on-topic: Nei, men jeg vet bare ikke resten, blir kanskje litt kaldt uten bukse og kun skjorte... Vuderer riktignok å dra til byen og se om jeg finner noe, hadde vi bare hatt flere bruklige butikker i nærheten Endret 30. desember 2009 av multisync Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Det blir rundt 17 minusgrader i oslo i morgen, så bukse er nok lurt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Klar som eit egg. Så klarte eg -endeleg- å finne meg eit par hanskar i dag. Fra A.Christensen. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Gahh... Det er så mye letter å finne ett antrekk som er pent og som varmer, enn å finne ettt antrekk som er pent, men så "kjølig" som mulig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Godt nyttår ja folkens! Takk for et hyggelig forum-år. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg synes det er enda værre sånn som nå når du må finne klær som både passer varmt og ekstremt kaldt vær. Det er flott med tynn penbukse inne i de varme nyttårshusene, men det blir fort værre når du må ut og se på det forbannede fyrverkeriet. Fryser jo beina av deg. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) En dress i et tynt stoff burde vel være kjølig nok? KimNK: Ser ut til å bli en kjempe god kveld på deg ihvertfall Endret 30. desember 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Godt nyttår, Homme Er det så varmt der nede, altså? KimNK: Ser ut som du skal kose deg!! Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Joda, men jeg har bare ett par dresser her nede og ingen spessiet tynne.. Og har overhode ikke pengene til en helt ny dress fortiden. Kavinsky: Er hetebølge, så blir fort en 40grader i skyggene på dagene nå, og regner med at det blir rundt 30 i hele kveld (natt) Endret 30. desember 2009 av Homme Lenke til kommentar
olsen_st Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 KimNK:NYDELIGE hansker! Var de dyre? Hvor? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Nå ble jeg nysgjerrig...Homme, hvor i all verden befinner du deg? Lenke til kommentar
WASD Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Australia. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Kosta enten 550,- eller 650,- Skikkelig gode. Fann dei av alle stader på b-young i Sogndal. Kjøpte meg ei svart sløyfe òg som eg lurer på å bruke i morgon. Har ikkje brukt sløyfe før, kva er det som gjeld? Kvit skjorte + mørkeblå (nesten svart) blazer med gullknappar, fungerer det? Eller skal eg bruke grå dress? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Melbourne nå i jula/nyttår Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Melbourne nå i jula/nyttår Hvordan går butikken? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Aha....nå gikk jeg fra nysgjerrig til misunnelig.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå