geil Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Hvordan ser det ut på CC Gjøvik nå? Har tro på jobbintervju i Gjøvik over nyttår, og lurer på om det er verdt å sette av litt ekstra tid og titte litt på CC. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg syns det er en god blanding der jeg! Mange av standardkjedene er der, men en del med litt av det du ikke finner "overalt". Strique & Mique feks. Alltid et senter det er greit å besøke for mangfoldet av butikker. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Tja...ville anbefalt deg å stikke innom. Du kan jo sjekke www.skaldit.no og se på butikkoversikten Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Hva skal dere drikke til i morra folkens? Regner med det er Grey Goose, Dom Perignon osv som gjelder her? =D Jeg falt for fristelsen og kjøpte meg en dress, så da ble det bare Moet, rusbrus og cider :/ Moët, Cpt. Morgan Spiced og pils! Rusbrus, rly? hihi Endret 30. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Skumpa...and lots of it! Lenke til kommentar
geil Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Takker, da tar jeg meg skikkelig god tid Butikkoversikten sa meg ikke så mye, annet enn at jeg kjente igjen kjedebutikkene. I morgen blir det Bombay Sapphire og Delapierre Brut. Bestilt sommerferie, så greit med billig sprudlevann Endret 30. desember 2009 av geil Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Jeg for min del regner med å ta den midnattsblå satengkjolen jeg brukte på julaften og kombinere med ei leopardstrømpebukse (litt vamp, men den er ganske diskré) og høye pumps. Det blir enten Aass Gourmet Weizen og Highway Park eller en chilensk rødvin. Endret 30. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Hva skal dere drikke til i morra folkens? Regner med det er Grey Goose, Dom Perignon osv som gjelder her? =D Jeg falt for fristelsen og kjøpte meg en dress, så da ble det bare Moet, rusbrus og cider :/ Moët, Cpt. Morgan Spiced og pils! Rusbrus, rly? hihi Pils over rusbrus her ass! Har selv to pils også, fransk import øl. Er så glad i variasjon, lurer på hvordan folk klarer å drikke samme drikke en hel kveld. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Nei, sant det der! Pils en hel kveld gjør man bare oppblåst og mett. Jeg syns rusbrus og cider blir for søtt, så blir en del øl, rom og champagne. Gikk akkurat et interessant program om Champagne på kulturkanalen NRK2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg pleier som regel å begynne med et par øl før jeg holder meg til vin resten av kvelden, jeg. Sikker oppskrift på minimalt med fyllesyke for min del i hvertfall. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Det blir nok mørk dress på meg, tenker jeg kombinerer den med mørk blåstripet skjorte. Drikke? På nyttårsaften skal det være sjampis. KUN sjampis Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Tar du cola med Morgan? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Stemmer, pluss masse isbiter og lime! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Stemmer, pluss masse isbiter og lime! Smaker som brus. Blir øl og rødvin til kalkunen og generel drikking. Champagnen sprettes kl 00. Det blir nok mørk dress på meg, tenker jeg kombinerer den med mørk blåstripet skjorte. Drikke? På nyttårsaften skal det være sjampis. KUN sjampis Kan ikke se for meg hvilken matrett champagne passer med. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) I programmet som akkurat gikk på NRK var det visse restauranter hvor all maten dreide rundt champagnen Man bestillte først hva slags champagne man ville ha, deretter maten i andre rekke. Selv hadde jeg ikke klart champagne til jule/nyttårsmiddag. Kanskje en frisk salat på sommeren? Ja, rom og cola smaker brus. Men gode minner med drikken makes me stay faithful Endret 30. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Ah, joda, en salat kunne fungert. Men ikke så tung mat som man får på nyttårsaften. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Æsj thrice, det er irrelevant. Blir vel kanskje en pils til maten, men den kommer jo i annen rekke Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Kan ikke se for meg hvilken matrett champagne passer med. hehehe,les her du Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Godt nyttår alle (er vel sikkert en dag for tidlig for dere men) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Godt nyttår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå