Jonas. Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Har et par fra Zegna som er veldig slimme, og noen fra Boss. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Er det virkelig nesten like billig å få ting sendt via Jetcarrier? Har ei vennine i USA og hun sa en pakke hjem til Norge ca kom på 5-600 kroner. Kan dette stemme? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Kan umulig være så dyrt. Har bestilt masse fra statene via ebay, og frakten har aldri vært over 50$. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ok, godt å vite, takk. Er det et romjulssalg på ToS på S&S blir jeg en lykkelig mann. Er det noen som har noen andre forslag? Sjekk ut dukes på House of Singles. Rimelige skjorter med bra passform. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 "Viktigere å se bra ut" Mange pene antrekk i videoen øverst i artikkelen. Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Joggebukse og russegenser, mote? i lol'd Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Eneste som faktisk kledde seg brukbart av de jeg så i videoen var hun i butikken. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hah, synes synd på han med vesten. Han prøvde seg, men feilet totalt. Hvordan er det han bruker skjerfet? De jentene med russegenser og hulletejeans var jo helt latterlige, synes ikke synd på dem engang, når dem tror det der er "mote". Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) "Viktigere å se bra ut" Mange pene antrekk i videoen øverst i artikkelen. Wtf, er jo her eg bur:P Må berre seie at.. ja, kanskje ikkje så rart lenger at eg blei anbefalt å ha sløyfa uknytt og la den slenge rundt halsen når de ser denne videoen? Altså, er ikkje mange som har bra greie på mote her. Endret 29. desember 2009 av Scarn Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Herre, nå fikk jeg faktisk vondt inne i meg... Noen(scarn, jeg utfordrer deg!) burde lære ungdommene i Førde at det faktisk finnes ting som både er varme og som faktisk ser bra ut Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ja, og hva i all verden var greia med skjerfet og vesten? for ikke å nevne de hvite wayfarer brillene, sikkert ikke styrke heller... Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Eneste som faktisk kledde seg brukbart av de jeg så i videoen var hun i butikken. Vel, uten å ha så god greie på "jentemote", så kler veldig mange jenter seg fint og bra, og det er jo fint;) Dei med russekle vart jo sikkert tatt ut til intervju fordi dei såg verst ut.. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ok, godt å vite, takk. Er det et romjulssalg på ToS på S&S blir jeg en lykkelig mann. Er det noen som har noen andre forslag? Salget på S&S starter ikke før over nyttår. Som jeg gleder meg til kvelden før dagen! Pre-saaaale "Viktigere å se bra ut" Mange pene antrekk i videoen øverst i artikkelen. Tittelen burde vært Tynnkled ungdom frys for "moten" for her var det mye spesielt å se. Hahaha. Som Henrik C sa, den eneste som kledde seg brukbart var hu i butikken. Sikkert derfor hu fikk jobben fremfor annen Førde-ungdom Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg ser ikke annet enn nordpolekspedisjonsdunjakker nå til dags, så dette kan umulig stemme ... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Håhå, så nettopp i skuffene mine her hos pappa, og fant meg både et slips og et belte. Så ikke så verst ut noen av delene. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Håhå, så nettopp i skuffene mine her hos pappa, og fant meg både et slips og et belte. Så ikke så verst ut noen av delene. Skjer med meg hele tiden. Mamma har ikke klær igjen! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Pics or didnt happen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Kan prøve å fikse noen bilder. Beltet var jo fra den tiden jeg vare litt rundere, men, det var heldigvis lett å kutte ned. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 AnewZ: Pic ute nå. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Så hva skal folket har på seg på nyttårsaften? Trenger inspirasjon... Og noen forslag til gode lin-blazere? Endret 30. desember 2009 av Homme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå