SML Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Evensen, ja Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Hai, i need srrsly help. Jeg er ikke verdens minste person, så lurer på om Cardigan passer på folk som er litt oppover på vekten ^^ Synes det ser phet ut, men vet ikke om jeg kan "dra det", if u get my drift. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg er utrolig nærme å legge inn en bestilling på RalphLauren.com. Har fått to half-zips, en i bomull og den andre i lammeull, et par hvite chinos og to belter til under 1500 NOK. Salg nå, enkelte ting er også 25% i tillegg til salgsprisen. $38 for et par slim-fit chinos, det er latterlig billig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Det er drøyt, Henrik. Bruker du jetcarrier? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Må bruke JetCarrier hvis jeg bestiller ja. Ser litt på prisene, ser ut til at det blir rundt 1800 for en nokså stor pakke, og så kommer tollvesenet og skal ha sitt. Regner litt på det, men har veldig lyst til å dra frem kortet og kjøre på. 2500 inn i Norge, ferdig fortollet og betalt moms på. Frister! Edit: Hvorfor har forumet sluttet å slå sammen innlegg når du poster rett etter hverandre? Teit! Endret 29. desember 2009 av ttt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 1800 til sammen for frakt og klær? Eller 1800 + 1500? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 1800 for frakt og klær, og så 700 for toll og moms. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ah. Billigere enn i Norge uansett. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Er på gang der jeg også. Har en handleliste på 10 plagg nå kommer på under 4000,- Alt er ikke til meg da. Edit: Man slipper postens fortollings gebyr om man bruker jetcarrier? Eller loker jeg nå? Endret 29. desember 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg har prestert å legge benet mitt på en tyggis, og etter en flere runder med vasking, legging i snø og annet har busken fått et rund merke på buksebenet. Selve tyggisen er bort fra buksen, men er det noen tips til hvordan jeg kan fjerne det hvite merket som er igjen? Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 http://www.wikihow.com/Remove-Gum-from-Clothes Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Er på gang der jeg også.Har en handleliste på 10 plagg nå kommer på under 4000,- Alt er ikke til meg da. Edit: Man slipper postens fortollings gebyr om man bruker jetcarrier? Eller loker jeg nå? Lurer på om du slipper det, JetCarrier tar seg jo av fortollingen og leverer pakken på Posten, så skjønner ikke hvorfor de skal ta seg betalt da. (Har forresten aldri klart å assosiere kontoen din her med den på Twitter, men nå gikk det opp et lys! Syns alltid det virket som du var her, men skjønte aldri hvem du var ) Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 1800 for frakt og klær, og så 700 for toll og moms. Wow, kjør på! Ville jeg gjort i allefall Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Selvfølgelig er skjorta jeg har bestilt til nyttårsaften forsinket. Er det noe sted i Oslo og omegn jeg kan skaffe meg en skjorte med ekstra lange ermer før nyttårsaften? Alternativet blir om noen vet om noen skjortetyper som er veldig slim fit, så jeg kan bestille en større eller to over vanlig for å få ønsket ermlengde. Hjelp! Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg er ikke verdens minste person, så lurer på om Cardigan passer på folk som er litt oppover på vekten Burde gå greit det Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 1800 for frakt og klær, og så 700 for toll og moms. Wow, kjør på! Ville jeg gjort i allefall Gjorde det nettopp! Herlig, nå gleder jeg meg. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Åh, fingrene mine brenner. Jeg kan jo forsovet bruke noen av pengene mine på litt juleshopping.. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Noen som vet når de starter med salg på Sole service og Steen & Strøm i Oslo? Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Selvfølgelig er skjorta jeg har bestilt til nyttårsaften forsinket. Er det noe sted i Oslo og omegn jeg kan skaffe meg en skjorte med ekstra lange ermer før nyttårsaften? Alternativet blir om noen vet om noen skjortetyper som er veldig slim fit, så jeg kan bestille en større eller to over vanlig for å få ønsket ermlengde. Hjelp! ToS er de slimmeste jeg kommer på. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 29. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2009 Ok, godt å vite, takk. Er det et romjulssalg på ToS på S&S blir jeg en lykkelig mann. Er det noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå