Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Har faktisk handlet litt i dag jeg, men i de få butikkene jeg virkelig vil handle så venter de til januar før de starter med salget. Uansett kjøpte jeg et par sokker fra happy socks, 1 grå penbukse hos H&M, lyseblå dresskjorte fra these glory days & en hvit/svart rutete button-down skjorte fra bruunz bazaar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Typisk. Alle butikkene jeg skal ha noe i venter til over nyttår. Julepengene brenner NÅ. :p

Fant et par digge Hansen & Jacob-bukser i mørkeblå idag. Getting them fo'sho

Denne?

img_2102.jpg

Isåfall er det ikke mye å lure på. Kjøpte dem i julegave til meg selv - flott passform, utrolig behagelige.

Lenke til kommentar
Typisk. Alle butikkene jeg skal ha noe i venter til over nyttår. Julepengene brenner NÅ. :p

Vet!

Har holdt meg unna byen i dag, for å ikke bruke pengene før det blir salg. Klarer nesten ikke å vente!

Rart de ikke har startet salgene allerede, i København var det 30,40,50% overalt nesten. Fikk kjøpt endel RL plagg til 40% og 30%, nesten alt i butikken var på salg. :p

Endret av Nikkor
Lenke til kommentar

Fant et par digge Hansen & Jacob-bukser i mørkeblå idag. Getting them fo'sho

Denne?

img_2102.jpg

Isåfall er det ikke mye å lure på. Kjøpte dem i julegave til meg selv - flott passform, utrolig behagelige.

Ja! :love:

Blir nok de, et par jeans, noen skjorter, cardigan og v-hals på meg under årets salg.

Lenke til kommentar

Noen som kjenner igjen denne shortsen? Er kjæresten min på bildet, og ønsker å kjøpe en lik shorts til han i en annen farge, siden han likte den så godt i sommer. (Vet den er veldig plain, men lov å håpe. Tror han kjøpte den på Follestad i Bogstaveien om det hjelper.)

Endret av Pinup
Lenke til kommentar
http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-sn...5_4234003_n.jpg

Noen som kjenner igjen denne shortsen? Er kjæresten min på bildet, og ønsker å kjøpe en lik shorts til han i en annen farge, siden han likte den så godt i sommer. (Vet den er veldig plain, men lov å håpe. Tror han kjøpte den på Follestad i Bogstaveien om det hjelper.)

Skal jeg spørre han for deg?

Endret av datating
Fjernet quote av bilde.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...