AnewZ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har faktisk handlet litt i dag jeg, men i de få butikkene jeg virkelig vil handle så venter de til januar før de starter med salget. Uansett kjøpte jeg et par sokker fra happy socks, 1 grå penbukse hos H&M, lyseblå dresskjorte fra these glory days & en hvit/svart rutete button-down skjorte fra bruunz bazaar. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Må det være sort?Pascal loro doeskin coat, ikke sort, men jeg bringer frem denne videoen fra GQ; http://www.youtube.com/watch?v=4229VFS6x5Y...=PL&index=1 Ja. Det blir langt enklere å matche med min beskjedne garderobe. Lenke til kommentar
geil Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Typisk. Alle butikkene jeg skal ha noe i venter til over nyttår. Julepengene brenner NÅ. Fant et par digge Hansen & Jacob-bukser i mørkeblå idag. Getting them fo'sho Denne? Isåfall er det ikke mye å lure på. Kjøpte dem i julegave til meg selv - flott passform, utrolig behagelige. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 geil: Hva ligger de på? Mulig jeg må investere i et par neste gang jeg er i Oslo. Lenke til kommentar
geil Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 1200 jevnt ga jeg. Kan legge ut et fitpic i morra når lyset er litt bedre. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Sjeldent bra, med untak av Delapierre Brut som er overraskende god til å koste 90,-. Også kalt Dølaper hos oss drammenserne Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Må ha nye vintersko til kulden som er forventet til uken. Noen forslag? Maks 3000, ikke Chelsea boots. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Marc Jacobs har en del fint og mye forskjellig. Though en del av det er ganske likt Chelsea boots. Her Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Typisk. Alle butikkene jeg skal ha noe i venter til over nyttår. Julepengene brenner NÅ. Vet! Har holdt meg unna byen i dag, for å ikke bruke pengene før det blir salg. Klarer nesten ikke å vente! Rart de ikke har startet salgene allerede, i København var det 30,40,50% overalt nesten. Fikk kjøpt endel RL plagg til 40% og 30%, nesten alt i butikken var på salg. Endret 28. desember 2009 av Nikkor Lenke til kommentar
geil Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Virker varierende. Her i Hamar startet 4Men på Maxi Storsenter allerede før jul, mens i sentrum starter de 11. januar. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Typisk. Alle butikkene jeg skal ha noe i venter til over nyttår. Julepengene brenner NÅ. Fant et par digge Hansen & Jacob-bukser i mørkeblå idag. Getting them fo'sho Denne? Isåfall er det ikke mye å lure på. Kjøpte dem i julegave til meg selv - flott passform, utrolig behagelige. Ja! Blir nok de, et par jeans, noen skjorter, cardigan og v-hals på meg under årets salg. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Mener samme bukser koster 1000 kr på vidars i Tønsberg. Endret 28. desember 2009 av WASD Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noe rundt der, ja. Var innom der idag. Maks 1200,- Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Noen som kjenner igjen denne shortsen? Er kjæresten min på bildet, og ønsker å kjøpe en lik shorts til han i en annen farge, siden han likte den så godt i sommer. (Vet den er veldig plain, men lov å håpe. Tror han kjøpte den på Follestad i Bogstaveien om det hjelper.) Endret 17. mars 2010 av Pinup Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Om han kjøpte den på Follestad kan det nok være en shorts fra NN.07 Ser i alle fall sånn ut. Endret 29. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-sn...5_4234003_n.jpgNoen som kjenner igjen denne shortsen? Er kjæresten min på bildet, og ønsker å kjøpe en lik shorts til han i en annen farge, siden han likte den så godt i sommer. (Vet den er veldig plain, men lov å håpe. Tror han kjøpte den på Follestad i Bogstaveien om det hjelper.) Skal jeg spørre han for deg? Endret 29. desember 2009 av datating Fjernet quote av bilde. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Skal jeg spørre han for deg? shit just got real Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Feil formulert han kommer stadig vekk innom klassen min, han er vennen til noen i klassen min. Hvis Torjus sier deg noe? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Feil formulert han kommer stadig vekk innom klassen min, han er vennen til noen i klassen min. Hvis Torjus sier deg noe? Evensen? Gammel venn fra barneskolen det. Men dæven, går du på Røyken? Liten verden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå