SML Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Var innom Sandvika idag, tjåka med folk overalt. Salg var det også, 30-70%/ta 3 for 2 i mange klesbutikker Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Uff, storsenteret er et mareritt i disse periodet. Men det var verdt det altså? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Var innom Sandvika idag, tjåka med folk overalt. Salg var det også, 30-70%/ta 3 for 2 i mange klesbutikker Har de startet salget på 4Men? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Har noen av dere tips om en fin 3/4 dels frakk i sort jeg kan bruke til hverdags og over dress? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 J. Lindeberg har en pen fra deres autumn/winter 09 her. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Tenkte du på Wolger Compressed Wool modellen? Vet du hvor den er å oppdrive, evt pris? Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Så veldig dårlig ut, men du kan jo høre med din nærmeste butikk som fører J. Lindeberg. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Snedig, - ASOS har noen pene enkle bukser som kommer under tollgrensen nå. Noen som har erfaring med kvaliteten på denne, denne eller lignende? Endret 28. desember 2009 av Imaginary Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Har noen kompiser som har mye klær fra Asos og kvaliteten skal visst være betraktlig høyere enn de andre billigkjedene. Grunnen til at jeg skrev klær i kursiv er at jeg har et par sko fra Asos som ikke var av særlig god kvalitet Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Så veldig dårlig ut, men du kan jo høre med din nærmeste butikk som fører J. Lindeberg. Det blir vel Oslo det. Noen flere med tips? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Har noen av dere tips om en fin 3/4 dels frakk i sort jeg kan bruke til hverdags og over dress? Må det være sort? Pascal loro doeskin coat, ikke sort, men jeg bringer frem denne videoen fra GQ; http://www.youtube.com/watch?v=4229VFS6x5Y...=PL&index=1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Var innom Sandvika idag, tjåka med folk overalt. Salg var det også, 30-70%/ta 3 for 2 i mange klesbutikker Har de startet salget på 4Men? Nei, de har desverre ikke det Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Typisk. Alle butikkene jeg skal ha noe i venter til over nyttår. Julepengene brenner NÅ. Fant et par digge Hansen & Jacob-bukser i mørkeblå idag. Getting them fo'sho Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Blir det Moët til nyttår eller Kavinsky? Dom Perignon som gjelder =D Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Har lagret opp en balthazarflaske med Moët! ehehe, neida. Men sprudlende fransk blir det! Min tid som musserende tenåring er bak meg Dom Perignon ligger nok litt utenfor mitt budsjett til nyttårs i år. Men Dom er jo også produsert av Moët nå Du kjører løpet ut bebe? Endret 28. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Hehe, skal prøve så godt jeg kan. Selv om det hadde vært diggere med et noen nye cashmere gensere. Ender vell med noe sprudlende fransk hvertfall Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Hehe ja. Du får veie det opp mot hverandre. Eyvind Hellstrøm ser i alle fall konge ut med champagnen i hånda. Trenger ikke cashmere da Fransk er bra. Cava er best til tapas, men ellers går det igjen som "champagne" hos tenåringer, sammen med Martini Asti. Sjeldent bra, med untak av Delapierre Brut som er overraskende god til å koste 90,-. Lenke til kommentar
SML Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Typisk. Alle butikkene jeg skal ha noe i venter til over nyttår. Julepengene brenner NÅ. Fant et par digge Hansen & Jacob-bukser i mørkeblå idag. Getting them fo'sho Fant selv en navy Hansen & Jacob cardigan, litt stiv i pris men den skal bli min en eller annen gang. Når budsjettet råder Bare synd pengene jeg fikk til jul brukes på alt annet.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Typisk. Alle butikkene jeg skal ha noe i venter til over nyttår. Julepengene brenner NÅ. Vet! Har holdt meg unna byen i dag, for å ikke bruke pengene før det blir salg. Klarer nesten ikke å vente! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 28. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2009 Har allerede satt inn alle julepengene mine jeg, dermed null januarshopping på meg. Sånn går det når alt må spares til utenlandstur med kjæresten til sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå