HOHOHOHO222 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg henger meg på alle andre her og sier at bladet absolutt er verdt prisen. Bladet er velskrevet med et bredt innhold. Det er da den amerikanske versjonen jeg snakker om her, den britiske har jeg ingen erfaring med. Selv vil jeg også anbefale VHI. Bladet er nydelig designet med et bra innhold, og omhandler mote i mye større grad enn GQ. Det eneste som er dårlig er at det kun er 2 utgaver i året, noe som kan bli litt i det minste laget. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Bestillte abonnement på GQ her omdagen Regner med det er det amerikanske jeg får når jeg bestillte fra gq.com Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Gratulerer En ting som kan være verdt å merke seg er at det kan ta litt tid før den første utgaven kommer frem. Selv ventet jeg ca 1-2 måneder fra jeg betalte til jeg mottok det første bladet i posten. Om det er sånn her for alle vet jeg ikke men.. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg hadde på meg en sort kjole med glitter. I omtrent samme fasong som den som Pinup hadde på seg (jeg fatter forresten ikke hvorfor hun klager over kroppen sin). Jeg er bare flink til å skjule det jeg ikke vil skal synes. Men er bedre nå enn før, har gått ned 10 kg og skal ned mer. Dagenderpåantrekk er joggebukse og en tunika fra Vila. God komb? Nei, bare noe jeg fant i skapet. Ikke snakk om at jeg viser meg utenfor på verandaen engang. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvordan klarte du bestille fra gq.com Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 1. gikk inn på www.gq.com 2. bladde meg ned til det står Subscribe (felt for de som bor i US) 3. klikket på linken under alle feltene hvor det stod "Orders Outside the USA" 4. fylte inn all info 5. betalte Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Herlig, da skal jeg få bestilt! GQ sine nettsider er jo også brukbare, men er greit å ha noe med seg til de gangene man er uten nett eller ikke ønsker eller kan bruke laptop. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Syns det er rart at ingen har anbefalt Esquire enda.. Esquires skribenter er (i mine auge) eit par hakk over GQs. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Syns det er rart at ingen har anbefalt Esquire enda.. Esquires skribenter er (i mine auge) eit par hakk over GQs. Det var da veldig billig også! 36 issues for just $18 – SAVE 87%! For vel ta å teste det da. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 36 issues for just $18 – SAVE 87% — Best Deal! Additional US$36 for shipping outside the US Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 36 issues for just $18 – SAVE 87% — Best Deal!Additional US$36 for shipping outside the US Joda, men blir fortsakk kun 313nok med dagens kurs. Dvs ca 9,- per blad ink frakt! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg hadde på meg en sort kjole med glitter. I omtrent samme fasong som den som Pinup hadde på seg (jeg fatter forresten ikke hvorfor hun klager over kroppen sin). Jeg er bare flink til å skjule det jeg ikke vil skal synes. Men er bedre nå enn før, har gått ned 10 kg og skal ned mer. Dagenderpåantrekk er joggebukse og en tunika fra Vila. God komb? Nei, bare noe jeg fant i skapet. Ikke snakk om at jeg viser meg utenfor på verandaen engang. Det må vi da alle være Mitt dagenderpåantrekk er pappas piqueskjorte og broderns joggebukse. Ligger bare på sofaen og spyr, så... Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Høres herlig ut. I morgen blir det bakken for min del. Gleder meg som en unge, selv om jeg ikke finner mine nye goggles.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Vil bare gjøre obs på at Asos har salg og at piquéer fra f.eks. Lacoste og J. Lindeberg er nokså billig, billigste jeg fant var henholdsvis £36 og £25. http://www.asos.com/Men/Sale/Polo-Shirts/C...400%3D391%2C324 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Her er en liten liste over et par merker jeg syns er verdt å titte på, http://www.asos.com/Men/Clearance/Shop-By-...e=20&sort=3 Inkluderer Acne, Bruuns Bazaar, Calvin Klein, D&G, Filippa K, Gant, Hackett, J. Lindeberg, Lacoste, McQ by Alexander McQueen, Nudie, Polo Ralph Lauren, Raf by Raf Simons, Raf Simons, Sebago, Sperry, The North Face, Thomas Pink, Tiger of Sweden, Whyred. Happy shopping! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 DKNY, Roberto Cavalli og Kenneth Cole er heller ikke noen dårlige merker. Bare dem har lite på salg. Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Er det nå i romjula eller i Januar de fleste klesbutikkene har salg? Evt. når er de heftigste salgene? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det starter den 4 hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Noen butikker starter i romjulen, men de to i Arendal jeg bryr meg med å gå innom starter først i januar, for da får de nye varer. Ikke så mye poeng i å ha tom butikk frem til 4. januar fordi man starter salget tidlig. Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Okai, drøyer det til Januar jeg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå