Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Antrekk på julaften.

p241209163500011.jpg

p241209163400011.jpg

Kjole fra J. Lindeberg

p241209163600031.jpg

Hår: stripet hos frisør og Joico K-PAK produktene + øredobber fra Gullfunn

p241209163600041.jpg

Armbånd fra BikBok og H&M

p241209162900011.jpg

Negler: fransk manikyr

p241209224100011.jpg

Sko fra DinSko

Edit: "Flekkene" på de øverste bildet er på speilet!

Endret av Pinup
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjørte grå bukse fra ToS, hvit skjorte fra Duke's, navy og rød sløyfe fra Christensen med matchende lommetørkle fra samme produsent i brystlommen på en ganske mørk navy blazer. Hadde også røde bukseseler (ja, med like clips som AnewZ virker det som), avsluttet med et sorte par oxfords. Dere får lage bildet selv, for vi glemte kameraet der vi "feiret" kvelden.

Fikk lite moterelatert, et belte fra Hackett er det eneste. :p Penger til klær og penger for bootsene jeg kjøpte til meg selv :innocent: . Ser ikke på Ulvang-sokker eller sjokolade som sææærlig mote. Får skijakke og bukse senere på vinteren.

God jul! :)

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar
Kjørte grå bukse fra ToS, hvit skjorte fra Duke's, navy og rød sløyfe fra Christensen med matchende lommetørkle fra samme produsent i brystlommen på en ganske mørk navy blazer. Hadde også røde bukseseler (ja, med like clips som AnewZ virker det som),

Dere får unnskylde min ignoranse, men clips?

Lenke til kommentar
Kjørte grå bukse fra ToS, hvit skjorte fra Duke's, navy og rød sløyfe fra Christensen med matchende lommetørkle fra samme produsent i brystlommen på en ganske mørk navy blazer. Hadde også røde bukseseler (ja, med like clips som AnewZ virker det som),

Dere får unnskylde min ignoranse, men clips?

Selene festet med klyper og ikke hemper

Lenke til kommentar

Jeg hadde på meg en sort kjole med glitter. I omtrent samme fasong som den som Pinup hadde på seg (jeg fatter forresten ikke hvorfor hun klager over kroppen sin). Har bilde på en annen data.

Fikk en turkis tights som jeg neppe kommer til å bruke, tre par overknee-sokker som jeg definitivt skal bruke, og et sminkesett som jeg kanskje kan få brukt bittelitt.

Og mamma hadde kjøpt en Bjørn Borg-veske til meg som hun selv elsket, men som jeg ikke likte i det hele tatt. Så den får hun nok ta selv.

Ellers ble det badesåpe, øredobber, penger til dykkerutstyr... Og ullteppe - for tredje år på rad!

Edit: pluss en bok. Jula er ikke komplett uten en bok under treet.

Endret av cricket
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal bestille abbonement på GQ, noen som har det eller leser det regelmessig i papirform?

Blir $60 i året, ikke altfor ille, men er det verdt det? Eventuelt andre anbefalte blad?

Jeg har hatt det i over et halvt år nå, jeg synes det er helt klart verdt det. Er snakk om en vinflaske mindre neste fylletur. Jeg har enda ikke fått tid til å lese gjennom et helt blad enda, men av det jeg har lest så står det utrolig mye nyttig. Det er også en høy standard på skribentene. GQ fra US leser jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...