Pinup Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Antrekk på julaften. Kjole fra J. Lindeberg Hår: stripet hos frisør og Joico K-PAK produktene + øredobber fra Gullfunn Armbånd fra BikBok og H&M Negler: fransk manikyr Sko fra DinSko Edit: "Flekkene" på de øverste bildet er på speilet! Endret 24. desember 2009 av Pinup Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Første bildet på forumet her jeg har sett som er tatt i en garasje! Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Første bildet på forumet her jeg har sett som er tatt i en garasje! Hahah, kjeller faktisk! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Av mote og velvære-relaterte ting fikk jeg en cordbukse fra NN.07, jeans fra J. Lindeberg, skinnhansker og lommebok i år Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Kjørte grå bukse fra ToS, hvit skjorte fra Duke's, navy og rød sløyfe fra Christensen med matchende lommetørkle fra samme produsent i brystlommen på en ganske mørk navy blazer. Hadde også røde bukseseler (ja, med like clips som AnewZ virker det som), avsluttet med et sorte par oxfords. Dere får lage bildet selv, for vi glemte kameraet der vi "feiret" kvelden. Fikk lite moterelatert, et belte fra Hackett er det eneste. Penger til klær og penger for bootsene jeg kjøpte til meg selv . Ser ikke på Ulvang-sokker eller sjokolade som sææærlig mote. Får skijakke og bukse senere på vinteren. God jul! Endret 24. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk ingen klær i år. Men fikk et gavekort på 1200 (som kan brukes på en masse kjøpesentere), og 800 kroner. Alt kommer til å bli brukt på klær tror jeg nå som romjulssalget starter Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk en Navy ziphoodie som var for stor, to såper og en Eau de toilette jeg. Og noe ullundertøy og en treningsbukse, men det går når ikke under mote. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg hadde svarte jeans, lyseblåstripet skjorte og en mørkeblå v-hals, tok ingen bilder, ikke så flott, men det var altså det jeg gikk med. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Kjørte grå bukse fra ToS, hvit skjorte fra Duke's, navy og rød sløyfe fra Christensen med matchende lommetørkle fra samme produsent i brystlommen på en ganske mørk navy blazer. Hadde også røde bukseseler (ja, med like clips som AnewZ virker det som),God jul! Dere får unnskylde min ignoranse, men clips? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Det her, en blå parkas og ei gressgrønn vårjakke var det av moterelaterte ting jeg fikk i år. Endret 24. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Kjørte grå bukse fra ToS, hvit skjorte fra Duke's, navy og rød sløyfe fra Christensen med matchende lommetørkle fra samme produsent i brystlommen på en ganske mørk navy blazer. Hadde også røde bukseseler (ja, med like clips som AnewZ virker det som),God jul! Dere får unnskylde min ignoranse, men clips? Selene festet med klyper og ikke hemper Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Da fikk jeg J.lindeberg v-genser og cardigan. Samtidig så fikk jeg en genser fra Branstad og en DC t-skjorte. Bilde kommer senere i bildetråden! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Selene festet med klyper og ikke hemper Det "vanlige" med andre ord. Orket ikke å ta på meg de sorte bukseselene i dag. Hørtes ut som antrekket var fint Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Takk takk. Var ganske fornøyd selv Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk en vest til jul nå og bare lurte på en ting. Den er svart foran og i et slags "sølv" silkestoff bak, barer lurer på hva dere syns om å bruke slik med kun skjorte, uten dressjakke. Lurer på om det bare er jeg som alltid har innbillt meg at slike vester som du bruker med bukse og skjorte er samme farge på hele? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Vester har som oftest silkestoff bak Jeg har ikke noe i mot at folk dropper dressjakken når de bruker vest hvis de er i uformelle omgivelser. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Lurer på om jeg skal bestille abbonement på GQ, noen som har det eller leser det regelmessig i papirform? Blir $60 i året, ikke altfor ille, men er det verdt det? Eventuelt andre anbefalte blad? Lenke til kommentar
geil Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg synes det er verdt det. Dyktige skribenter og gode artikler, jeg leser som regel hele fra perm til perm. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Jeg hadde på meg en sort kjole med glitter. I omtrent samme fasong som den som Pinup hadde på seg (jeg fatter forresten ikke hvorfor hun klager over kroppen sin). Har bilde på en annen data. Fikk en turkis tights som jeg neppe kommer til å bruke, tre par overknee-sokker som jeg definitivt skal bruke, og et sminkesett som jeg kanskje kan få brukt bittelitt. Og mamma hadde kjøpt en Bjørn Borg-veske til meg som hun selv elsket, men som jeg ikke likte i det hele tatt. Så den får hun nok ta selv. Ellers ble det badesåpe, øredobber, penger til dykkerutstyr... Og ullteppe - for tredje år på rad! Edit: pluss en bok. Jula er ikke komplett uten en bok under treet. Endret 25. desember 2009 av cricket Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Lurer på om jeg skal bestille abbonement på GQ, noen som har det eller leser det regelmessig i papirform?Blir $60 i året, ikke altfor ille, men er det verdt det? Eventuelt andre anbefalte blad? Jeg har hatt det i over et halvt år nå, jeg synes det er helt klart verdt det. Er snakk om en vinflaske mindre neste fylletur. Jeg har enda ikke fått tid til å lese gjennom et helt blad enda, men av det jeg har lest så står det utrolig mye nyttig. Det er også en høy standard på skribentene. GQ fra US leser jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå