Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdaga til mi store forskrekking at garderoben eg hadde fått med meg heim var noko amputert. Blant anna mangla... sko. Er det mulig?

Enda opp med mørk grå dress fra ToS, lys blå skjorte fra Stenströms, gult og blått stripete slips fra A.Christensen, mørk grå ullvest fra H&M og burgunder lommetørkle. Det funkar. Bestemora mi er nesten blind uansett.

Lenke til kommentar

Hahaha, OnePiece på julaften. Priceless, tok du bilder?

 

Likevel, andre enn meg som kun feirer med aller nærmeste familie og gir total f i hva de har på seg eller gidder folk stivpynte seg for mor og far? Tenker da ikke i retning joggebukse, men jeg har ikke orket annet enn å slenge på en gammel dressbukse og en hvit skjorte...

Endret av danidic
Lenke til kommentar
Hahaha, OnePiece på julaften. Priceless, tok du bilder?

 

Likevel, andre enn meg som kun feirer med aller nærmeste familie og gir total f i hva de har på seg eller gidder folk stivpynte seg for mor og far? Tenker da ikke i retning joggebukse, men jeg har ikke orket annet enn å slenge på en gammel dressbukse og en hvit skjorte...

Joda! Bare meg, tvillingbror samt foreldre i år. Svart chinos+blårutet skjorte med opprullede ermer, ikke noe flashy.

Lenke til kommentar
Ettersom jeg kun feirer med familien min + farmor så har jeg bare på meg svart penbukse, hvit skjorte, møørk lilla slips med noen hvite detaljer og svarte bukseseler.

 

God jul, håper dere alle får noe pent ;)

Har du bukseseler med clips? Høres skikkelig Chuck Bass inspirert antrekk, lilla og bukseseler =P

 

Uheldigvis med clips, ja. Men der er tykke, så de ser ikke helt jævlige ut. Synd jeg hverken eier skikkelige bukseseler eller bukser de passer til. Tenkte faktisk ikke over C.Bass når jeg tok slipset. Aldri sett det før, fant ut at det var et min morfar hadde for noen tiår tilbake :)

 

Geil: Hadde hastverk før middagen (så hangover med søskenbarnet mitt) så hadde ikke tid til bilde. Nå har jeg alt slengt av meg det meste og sitter nede i kjellerstuen med pysjbukse og skjorten. Orker ikke ta på meg alt igjen bare for et bilde. Blir nok noen pene antrekk fra resten av gjengen snart uansett!

Lenke til kommentar

p24120921570001.jpg

Dette fikk jeg til jul som omhandlet mote og velvære. Bath gel fra feelfresh by Lucky Duck, "luktpose" med lavendel, body scrub lavender fra Saape, organisk håndsåpe med olivenolje og lavendel Compagnie de Provence, gentle cleanser and make up remover fra GreenPeople, lommebok fra Pieces og sko fra Peter Kaiser.

 

Fikk noen pynteputer også, men er det mote?.. + jakke og bukse til å ha i bakken (for en liten stund siden). Ellers fikk jeg også mye annet spennanes..

Lenke til kommentar

Ting som er verdt å nevne under mote og velvære: et par t-skjorter fra PRL, en tynn genser fra PRL med lange ermer og halfzip, skjerf fra Gant, noen sykt varme sokker fra Ullvang og neopren-støvler. (Sistnevnte brukes når jeg er seiltrener og ikke vil bli våt på beina).

 

Så kommer naturligvis en drøss med bøker, og litt annet, som penger, billett til Hovefestivalen '10 og diverse småtterier som hjemmelagde såper, lys og bokmerker fra kusiner på 6 og 8 år, samt Time Capsule til familien for backup av maskinene.

 

Må vel si meg fornøyd, greit å få litt ting jeg kan ha nytte av senere i livet også, og ikke bare leker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...