Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
vil ha en som dax for ganske langt hår, vet noen om en? puggen min går ned til øyene mine ca..

Grønn Dax. Testet den selv i dag. Works very well. Håret får en mer dry look.

Hvor får man kjøpt den?

Cubus og H&M.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ødelegger håret ditt. Folk som har brukt Dax i lengre tid får tørt hår og flisete tupper.

Haha, nei. Jeg er et levende bevis på at Dax ikke ødelegger noen ting. Jeg har brukt Dax siden jeg var 12 år. Blir 19 om ikke lenge. Jeg har sunt, glansfullt og flassfritt hår. Ikke en eneste flisete tupp en gang.

 

Det jeg nå har funnet ut er at grønn Dax gjør slik at håret ser enda mer glansfullt ut. En skikkelig grom voks. Dere som kritiserer den har tydeligvis dårlig hodebunn, dårlig hår eller andre skjønnhetsskavanker som gjør at dere ikke tåler den.

 

If you don't mind me saying it så er alle som bruker Dax very, very hawt. :green:

Lenke til kommentar
Ødelegger håret ditt. Folk som har brukt Dax i lengre tid får tørt hår og flisete tupper.

Haha, nei. Jeg er et levende bevis på at Dax ikke ødelegger noen ting. Jeg har brukt Dax siden jeg var 12 år. Blir 19 om ikke lenge. Jeg har sunt, glansfullt og flassfritt hår. Ikke en eneste flisete tupp en gang.

 

Det jeg nå har funnet ut er at grønn Dax gjør slik at håret ser enda mer glansfullt ut. En skikkelig grom voks. Dere som kritiserer den har tydeligvis dårlig hodebunn, dårlig hår eller andre skjønnhetsskavanker som gjør at dere ikke tåler den.

 

If you don't mind me saying it så er alle som bruker Dax very, very hawt. :green:

Etter egne erfaringer passer Dax kun til fhv. kort hår. Har du litt meir hår blir den for ukontrollerbar.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg har hatt alt fra kort til ganske langt hår og Dax passer meg ypperlig uansett, bare jeg bruker nok. ;)

Og det er stikkordene. Erfarne brukere som meg og ostekake har peil på mengde versus lengde.

Lenke til kommentar
Ødelegger håret ditt. Folk som har brukt Dax i lengre tid får tørt hår og flisete tupper.

Haha, nei. Jeg er et levende bevis på at Dax ikke ødelegger noen ting. Jeg har brukt Dax siden jeg var 12 år. Blir 19 om ikke lenge. Jeg har sunt, glansfullt og flassfritt hår. Ikke en eneste flisete tupp en gang.

 

Det jeg nå har funnet ut er at grønn Dax gjør slik at håret ser enda mer glansfullt ut. En skikkelig grom voks. Dere som kritiserer den har tydeligvis dårlig hodebunn, dårlig hår eller andre skjønnhetsskavanker som gjør at dere ikke tåler den.

 

If you don't mind me saying it så er alle som bruker Dax very, very hawt. :green:

Du må være et særtilfelle, for moren min - som for øvrig er frisør - har nektet meg å bruke Dax i alle år, fordi hun har hatt så mange kunder som har ødelagt håret sitt med dritten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Du må være et særtilfelle, for moren min - som for øvrig er frisør - har nektet meg å bruke Dax i alle år, fordi hun har hatt så mange kunder som har ødelagt håret sitt med dritten.

Ødelagt håret sitt på hvilken måte?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det blir slitt i stykker, rett og slett, siden det er så vanskelig å få ut.

Men det har ikke ødelagt selve hårproduksjonen?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...