Loeve Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Ødelegger håret ditt. Folk som har brukt Dax i lengre tid får tørt hår og flisete tupper. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 dax egner seg bare til de som kan gi faen i hårpleien sin.. Selv jeg bruker Loreal WAX Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 dax minner meg om skismørning, både boksene og konsistensen... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Den funker da bra, slutt å klag! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Det gjør da sikkert lim også. Dette er en diskusjonstråd. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hver gang Dax blir nevnt hevder enkelte at "Dax ødelegger håret ditt." Kom med bevis istedenfor å gjenta dere selv. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Hver gang Dax blir nevnt hevder enkelte at "Dax ødelegger håret ditt." Kom med bevis istedenfor å gjenta dere selv. Når alle frisører jeg har spurt bekrefter dette, så tror jeg på det. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Punk Chick, den jeg bruker det. Veldig fornøyd, men den funker ikke så bra til kort hår.Men ellers veldig fornøyd Punk Chick Punc Chic og jeg synes den funker ganske bra til kort hår jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 vil ha en som dax for ganske langt hår, vet noen om en? puggen min går ned til øyene mine ca.. Grønn Dax. Testet den selv i dag. Works very well. Håret får en mer dry look. Hvor får man kjøpt den? Cubus og H&M. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Bruker kun Renati. Fungerer ypperlig til fhv. kort og halvlangt hår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Ødelegger håret ditt. Folk som har brukt Dax i lengre tid får tørt hår og flisete tupper. Haha, nei. Jeg er et levende bevis på at Dax ikke ødelegger noen ting. Jeg har brukt Dax siden jeg var 12 år. Blir 19 om ikke lenge. Jeg har sunt, glansfullt og flassfritt hår. Ikke en eneste flisete tupp en gang. Det jeg nå har funnet ut er at grønn Dax gjør slik at håret ser enda mer glansfullt ut. En skikkelig grom voks. Dere som kritiserer den har tydeligvis dårlig hodebunn, dårlig hår eller andre skjønnhetsskavanker som gjør at dere ikke tåler den. If you don't mind me saying it så er alle som bruker Dax very, very hawt. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Ødelegger håret ditt. Folk som har brukt Dax i lengre tid får tørt hår og flisete tupper. Haha, nei. Jeg er et levende bevis på at Dax ikke ødelegger noen ting. Jeg har brukt Dax siden jeg var 12 år. Blir 19 om ikke lenge. Jeg har sunt, glansfullt og flassfritt hår. Ikke en eneste flisete tupp en gang. Det jeg nå har funnet ut er at grønn Dax gjør slik at håret ser enda mer glansfullt ut. En skikkelig grom voks. Dere som kritiserer den har tydeligvis dårlig hodebunn, dårlig hår eller andre skjønnhetsskavanker som gjør at dere ikke tåler den. If you don't mind me saying it så er alle som bruker Dax very, very hawt. Etter egne erfaringer passer Dax kun til fhv. kort hår. Har du litt meir hår blir den for ukontrollerbar. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Nydelige ord, wh1te. Har brukt rød Dax siden barneskolen og har reklamehår. If you don't mind me saying it så er alle som bruker Dax very, very hawt. QFT! Henrik Lied: Jeg har hatt alt fra kort til ganske langt hår og Dax passer meg ypperlig uansett, bare jeg bruker nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Jeg har hatt alt fra kort til ganske langt hår og Dax passer meg ypperlig uansett, bare jeg bruker nok. Og det er stikkordene. Erfarne brukere som meg og ostekake har peil på mengde versus lengde. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 24. august 2005 Rapporter Del Skrevet 24. august 2005 Jeg har hatt alt fra kort til ganske langt hår og Dax passer meg ypperlig uansett, bare jeg bruker nok. Og det er stikkordene. Erfarne brukere som meg og ostekake har peil på mengde versus lengde. Jeg som har ekstremt tykt hår... Passer den mitt hår også, eller blir d som tyggis i håret? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Ødelegger håret ditt. Folk som har brukt Dax i lengre tid får tørt hår og flisete tupper. Haha, nei. Jeg er et levende bevis på at Dax ikke ødelegger noen ting. Jeg har brukt Dax siden jeg var 12 år. Blir 19 om ikke lenge. Jeg har sunt, glansfullt og flassfritt hår. Ikke en eneste flisete tupp en gang. Det jeg nå har funnet ut er at grønn Dax gjør slik at håret ser enda mer glansfullt ut. En skikkelig grom voks. Dere som kritiserer den har tydeligvis dårlig hodebunn, dårlig hår eller andre skjønnhetsskavanker som gjør at dere ikke tåler den. If you don't mind me saying it så er alle som bruker Dax very, very hawt. Du må være et særtilfelle, for moren min - som for øvrig er frisør - har nektet meg å bruke Dax i alle år, fordi hun har hatt så mange kunder som har ødelagt håret sitt med dritten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Du må være et særtilfelle, for moren min - som for øvrig er frisør - har nektet meg å bruke Dax i alle år, fordi hun har hatt så mange kunder som har ødelagt håret sitt med dritten. Ødelagt håret sitt på hvilken måte? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Det blir slitt i stykker, rett og slett, siden det er så vanskelig å få ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Det blir slitt i stykker, rett og slett, siden det er så vanskelig å få ut. Men det har ikke ødelagt selve hårproduksjonen? Endret 25. august 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. august 2005 Rapporter Del Skrevet 25. august 2005 Det aner jeg ikke noe som helst om, men jeg vil tro det sliter på hårsekkene å skulle skure ut dritten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå