SupremeX Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Pels var sikkert praktisk når man bodde i huler; personlig ser jeg ikke behovet for å trekke meg selv ned i huleboerhelvetet. Dersom andre måtte ha et annet syn på dette, gjerne for meg. Jeg ville egentlig ikke ha denne tråden på mine innlegg, men synes du virkelig at hår er "huleboersk"? Er du helt glatt over hele kroppen da, eller? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Leiter etter en lyseblå hettegenser? noen som har lyst å hjelpe...skal kjøpe den på nett... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) EDIT: Ikke viktig. Endret 9. oktober 2005 av AnAnAs Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Oh, glad jeg ikke har hår på ryggen Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg ville egentlig ikke ha denne tråden på mine innlegg, men synes du virkelig at hår er "huleboersk"? Er du helt glatt over hele kroppen da, eller? Jeg stigmatiserte saken for å få frem et poeng, bare fordi man skal være 'mann og sånn' og fordi det tilfeldigvis er naturlig å ha hår, rettferdiggjør ikke dette at man skal beholde det. Folk har selvfølgelig forskjellige syn på hvor hår hører hjemme, jeg synes det gjør seg best på hodet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg er ikke helt avhengig av å shave leggene, men det var en sånn dag da "alle" guttene enten vokset eller shavet, så jeg lot en vennine som var der, vokse mine flotte legger. Har som sagt ikke gjort nope med dem på nesten et halvt år, så de er temmelig pelsbelagte nå.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Shave leggene er rett og slett veldig femi. Sånn er det bare... Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Leggeshaving tillhører damene mens gutta skal ha litt isolerene hårvekst på beina. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2005 Vi var kanskje førti gutter som shavet leggene samtidig. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Leiter etter en lyseblå hettegenser? noen som har lyst å hjelpe...skal kjøpe den på nett... www.yourstuff.no Design din egen blå hettegenser Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Leiter etter en lyseblå hettegenser? noen som har lyst å hjelpe...skal kjøpe den på nett... www.yourstuff.no Design din egen blå hettegenser Ultrafet! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har bestilt 2 gensere nå Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har bestilt 2 gensere nå Fett! Få se bilde da! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har bestilt 2 gensere nå Vi fortjener en rapport på trykkvalitet og utseende, med bilde, når genserene ankommer. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Vi var kanskje førti gutter som shavet leggene samtidig. Det må vel godkjennes som unntak. Har jo prøvd bla. voks-papir-greier, gaffa,høvell, men nå er det pels som gjelder. Endret 4. juni 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Leiter etter en lyseblå hettegenser? noen som har lyst å hjelpe...skal kjøpe den på nett... www.yourstuff.no Design din egen blå hettegenser Sinnsykt kult! Jeg skal ha HW-genser. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Leggeshaving tillhører damene mens gutta skal ha litt isolerene hårvekst på beina. Hvorfor det? Hvorfor skal jenter shave leggene men ikke gutter? Er det mer naturlig for jenter å shave leggene? Dette er jo fullstendig tullete! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Har bestilt 2 gensere nå Fett! Få se bilde da! Genser 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå