Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Pels var sikkert praktisk når man bodde i huler; personlig ser jeg ikke behovet for å trekke meg selv ned i huleboerhelvetet. Dersom andre måtte ha et annet syn på dette, gjerne for meg.

Jeg ville egentlig ikke ha denne tråden på mine innlegg, men synes du virkelig at hår er "huleboersk"? Er du helt glatt over hele kroppen da, eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville egentlig ikke ha denne tråden på mine innlegg, men synes du virkelig at hår er "huleboersk"? Er du helt glatt over hele kroppen da, eller?

Jeg stigmatiserte saken for å få frem et poeng, bare fordi man skal være 'mann og sånn' og fordi det tilfeldigvis er naturlig å ha hår, rettferdiggjør ikke dette at man skal beholde det. Folk har selvfølgelig forskjellige syn på hvor hår hører hjemme, jeg synes det gjør seg best på hodet.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt avhengig av å shave leggene, men det var en sånn dag da "alle" guttene enten vokset eller shavet, så jeg lot en vennine som var der, vokse mine flotte legger. Har som sagt ikke gjort nope med dem på nesten et halvt år, så de er temmelig pelsbelagte nå..

Lenke til kommentar
Leggeshaving tillhører damene mens gutta skal ha litt isolerene hårvekst på beina.

Hvorfor det? Hvorfor skal jenter shave leggene men ikke gutter? Er det mer naturlig for jenter å shave leggene? Dette er jo fullstendig tullete!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...